Wat ben jij aan het doen?

Discussie in 'De lounge' gestart door GossipGirlxoxo, 30 okt 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.291
    17.351
    113
    Dankjewel! :)

2. Vaasje

Vaasje Niet meer actief

Ik lig te draaien in m'n bed :confused:

3. LMSB

LMSB Fanatiek lid

24 feb 2017
    3.995
    3.321
    113
    Ik heb net een cadeatje voor mijn schoonmoeder besteld, zo leuk! Ze is morgen jarig, wij kunnen niet naar haar toe dus een leuk brievenbuscadeautje is onderweg. :D

Syane en Paardenbloem vinden dit leuk.
  4. Prettykitty

Prettykitty Fanatiek lid

22 dec 2016
    4.775
    3.125
    113
    Vrouw
    Ik speel Need for Speed op de PS4. :roflmao:

5. Paardenbloem

Paardenbloem Niet meer actief

Ik ben vanavond begonnen aan mijn eerste diamond painting. Ik vond het altijd wat kitscherig ogen maar wou het toch een keer proberen nadat ik het pas bij iemand in het echt zag.
    En ik vind het echt een heerlijk precies prutswerkje:) Dus al hang ik het niet op, doe ik het evenwel voor mijn plezier!

Bijgevoegde bestanden:

dreumesje en citroenrasp vinden dit leuk.
  6. Iertje81

Iertje81 VIP lid

31 dec 2015
    17.973
    33.650
    113
    Wat heb je besteld?

7. Iertje81

Iertje81 VIP lid

31 dec 2015
    17.973
    33.650
    113
    Gefeliciteerd!!

Sado vindt dit leuk.
  8. GossipGirlxoxo

GossipGirlxoxo Niet meer actief

Op de bank zitten, op zp en social media surfen omdat ik niet kan slapen van de pijn. Nog precies 1 week tot de nieuwe operatie en ik ben heel hard aan het denken hoe ik deze week door moet gaan komen. Ivm corona kunnen mijn oma en moeder niet helpen in huis/met koken en vooral met dochter om me een beetje te ontlasten zodat ik tussendoor nog rustmomenten kan pakken en de pijn nog wat dragelijker kan houden. Ik ben zoooo ver gekomen met afbouw van medicatie dat ik dit niet weer wil verpesten door nu dagelijks meer te nemen en na de operatie ook, weer de drama van ontwenning moet ondervinden zie ik niet zitten maar gaat wel steeds aantrekkelijker klinken. Ik heb de afgelopen week door de pijn nog maar max. 4 uur per 24 uur geslapen (en niet eens aan 1 stuk door). Zit er doorheen, fysiek en mentaal. En kan wel gillen, maar dan maak ik iedereen wakker dus dat is niet zo handig.

Lies1611 en Adje vinden dit leuk.
  9. Marsepein

Marsepein Fanatiek lid

31 mei 2019
    1.412
    1.253
    113
    Vrouw
    Dikke knuffel voor jou lieve Gossipgirl. Als ik in de buurt had gewoond dan had ik je eten gebracht voor je gezin en geholpen met de kleine ondanks stomme Corona. Heel veel sterkte en kracht gewenst!

GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  10. GossipGirlxoxo

Wat lief dank je wel, dat waardeer ik echt!!
    Normaal los ik het op met mijn zus in deze corona tijden en die wil ook wel helpen maar zit zelf met een nierbekontsteking en ik wil niet dat ze zichzelf voorbij loopt.
    Twijfel nu of ik mijn zoon vraag of hij als "bijbaantje" na school thuis op zijn zusje wil passen zodat ik in ieder geval plat kan liggen en man vraag wat eerder te stoppen met werken zodat hij de boodschappen kan doen en kan koken. Ergens voelt het fout want zoon heeft niet gekozen voor een zusje en zou niet de lasten moeten dragen. En man werkt al zo hard en als hij thuis dan ook nog veel moet doen voel ik me daar zo schuldig over, maar zie geen andere opties meer. Volgende week werkt man de hele week al niet ivm de operatie dus deze week ook niet werken is geen optie.
    Dacht ook nog aan nichtjes van 16 op te laten passen maar die zitten beide in hun toetsweek dus die vraag ik ook liever niet.
    En het huishouden, iets wat normaal echt in mijn prioriteiten lijst top 3 staat kan me nu gestolen worden, al ontploft de boel hier.

11. Marsepein

Marsepein Fanatiek lid

31 mei 2019
    1.412
    1.253
    113
    Vrouw
    Ik weet precies hoe je je voelt. Het huishouden nu idd even proberen los te laten en je zoon mag best helpen zonder geld, jullie zijn een gezin en horen voor elkaar klaar te staan in moeilijke tijden en niet in ruil voor geld. Het is even niet anders, denk even aan jezelf en voel je niet schuldig want je bent ziek.

masami, Neuzeke, dreumesje en 8 anderen vinden dit leuk.
  12. Syane

Syane VIP lid

21 aug 2013
    12.297
    11.902
    113
    Dit! Jij staat altijd voor elk gezinslid klaar. Dan is het nu maar even andersom. Nichtjes zou je gerust kunnen vragen hoor. Die kunnen zelf best aangeven of dat kan of niet. Ze zullen vast niet elke minuut aan het leren zijn. Dat is ook echt niet gezond trouwens. Beetje afleiding door een uurtje op nichtje te passen kan best hoor. En kan je dochter niet bij een vriendinnetje gaan spelen na schooltijd?

Luna86 en GossipGirlxoxo vinden dit leuk.
  13. citroenrasp

citroenrasp VIP lid

12 mrt 2017
    16.652
    22.094
    113
  14. GossipGirlxoxo

Dank jullie wel.
    Ik ga straks aan de ontbijttafel met man en zoon wel even een plan maken voor de komende dagen. Ik ga zoon zijn hulp vragen en kijk wel hoe hij reageert. Kan hem altijd zonder iets toe te zeggen achteraf nog bedanken met iets kleins of leuks voor zijn inzet en hulp (als dat zonder mopperen gaat).

Vergeten, dreumesje, Syane en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  15. Lisa280887

Lisa280887 VIP lid

13 jan 2019
    5.072
    5.826
    113
    Vrouw
    Hele, hele dikke knuffel voor jou❤️❤️❤️

16. Patatje1982

Patatje1982 Actief lid

31 dec 2014
    449
    229
    43
    Vrouw
    Nu op de bank aan het hangen met thee. Was weer eens veel te vroeg wakker (lees 05.15 uur) :confused:. Ben giga druk op m’n werk. Als ik wakker word ga ik gelijk denken en malen over alles wat ik nog moet doen. Kan ik dus niet meer slapen. Voordeel is wel dat als je om 05.30 uur begint met werken, je ook mooi vroeg weer kunt stoppen. Soort van :rolleyes:.

Probeer het maar als een luxeprobleem te zien in deze Corona tijd. Ik zit niet in de zorg, maar onze producten zijn niet aan te slepen op het moment. Iets met bouw. Ben blij dat ik gewoon werk heb als ik al het nieuws om me heen hoor.

17. Vaasje

Vaasje Niet meer actief

Mezelf vooruit slepen en de jongens naar school brengen en dan thuis hangen met de jongste.

18. Zulema

Zulema Fanatiek lid

8 aug 2019
    1.670
    1.136
    113
    Vrouw
    Sterkte @GossipGirlxoxo, wat super zwaar. Hoop dat je deze dagen een beetje doorkomt. ❤️

Ben nu aan het ontbijten, vandaag eerste dag in mijn nieuwe functie, veel zin in!

citroenrasp en GossipGirlxoxo vinden dit leuk.
  19. GossipGirlxoxo

Veel succes en plezier straks!!

Zulema vindt dit leuk.
  20. Adje

Adje VIP lid

21 aug 2015
    16.300
    25.762
    113
    Jeetje, wat heftig!
    Heel veel sterkte en ik hoop dat je toch op een bepaalde manier wathulp kan krijgen! Kan je moeder niet bv het etenvoor de deur zetten oid, of een lieve buurvrouw die je in kan zetten?

Deel Deze Pagina