Wat ben jij aan het doen?

Discussie in 'De lounge' gestart door GossipGirlxoxo, 30 okt 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LMSB

LMSB Fanatiek lid

24 feb 2017
    3.995
    3.321
    113
    Dit :D en ze heeft het al binnen. Ik vind het super schattig en leuk even voor nu alvast een kleinigheidje.

Bijgevoegde bestanden:

dreumesje, JupitR en MamaChantal vinden dit leuk.
  2. Loveischocola

Loveischocola VIP lid

11 jan 2019
    12.267
    12.640
    113
    Vrouw
    @GossipGirlxoxo Is het mogelijk een huishoudelijke hulp in te huren via organisatie of prive? Voor koken en huishouden?
    Boodschappen thuis laten bezorgen..? En anders wat extra schermtijd voor je dochter.
    Voor nu in ieder geval een knuff

GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  3. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.571
    3.069
    113
    Wat voor operatie krijg je?
    Sterkte, en je zoon mag ook gewoon helpen omdat het "moet" en hij dat gewoon voor je kan doen ipv voor geld.

4. Dufel

Dufel VIP lid

10 sep 2014
    5.833
    1.469
    113
    Welke omgeving woon je? Ik wil best helpen waar ik kan mocht je in de buurt wonen.

5. Dufel

Dufel VIP lid

10 sep 2014
    5.833
    1.469
    113
    Ik ben thuis met de kids. Net gevulde speculaas gemaakt voor vanavond. Had ik zin in met een kop warme choco erbij.

Jongste speelt met de duplo en oudste heeft 2 vriendjes te spelen en die zijn boven.

Zulema vindt dit leuk.
  6. Zulema

Zulema Fanatiek lid

8 aug 2019
    1.670
    1.136
    113
    Vrouw
    Lekker op de bank met mijn dochter aan het “switchen” na het zoveelste rondje Mario kart nu even met een kop thee op de bank.

7. Vaasje

Vaasje Niet meer actief

Op de pompoen aan het wachten die in de oven staat zodat we kunnen eten :roflmao:

Daarna doet m'n man de kinderen in bad, ga ik onder de douche en gaan we serie avondje houden :D

8. Iertje81

Iertje81 VIP lid

31 dec 2015
    17.973
    33.650
    113
    Leuk!

9. GossipGirlxoxo

GossipGirlxoxo Niet meer actief

Dat heb ik een tijdje gehad (alweer een paar jaar geleden) maar voel me daar zo ongemakkelijk bij vooral als ik zelf thuis ben en dan niets doe. Ik word heel onrustig van toekijken als het iemand anders is dan mijn moeder/zus.

Voor deze week hebben we het aardig dichtgetimmerd. Man begint later en brengt dochter naar school. Hij stopt om 4 uur en haalt dan eten en kookt. Dochter is 2 uur uit en mijn beste vriendin haalt haar uit school en zet haar dan bij mij af. Dan moet ze even tussen 2 en half 5 zelf spelen en ga ik beneden op de bank zitten/liggen. Mijn plan was zoon die paar uurtjes op te laten passen en met haar te laten spelen maar man vind dat ze heus wel een paar dagen zelf kan spelen (vrijdag komen mijn nichtjes om met haar te spelen). Het is meer mijn schuldgevoel dat ik niet met haar samen speel en dat ze zichzelf moet vermaken dat in mijn hoofd zit.

Loveischocola vindt dit leuk.
  10. Loveischocola

Loveischocola VIP lid

11 jan 2019
    12.267
    12.640
    113
    Vrouw
    @GossipGirlxoxo Goed geregeld! Komt ook wel goed hoe oud je is dochter ook alweer?

11. GossipGirlxoxo

Ben ik met je eens hoor. Hebben we het vanmorgen ook over gehad en hij wil er ook geen vergoeding voor vind het zelf normaal om elkaar in huis te helpen. Hij heeft vandaag na school beneden even stof gezogen, de vaatwasser geleegd en de was van zolder voor me naar beneden getilt. En alles zonder mopperen en ik kreeg nog een kopje thee kado ;)

Syane, Indiana en MamaChantal vinden dit leuk.
  12. GossipGirlxoxo

Lief dank je wel. Ik woon in Amsterdam maar ben echt heel slecht in hulp aannemen.

13. GossipGirlxoxo

Ze is 4 (van april). Vanmiddag ging het goed. Ze heeft lekker geknutseld en met een bakje chips een filmpje op de ipad gekeken.

14. Loveischocola

Loveischocola VIP lid

11 jan 2019
    12.267
    12.640
    113
    Vrouw
    Knutselen is leuk, en je kan voorlezen misschien als het lukt?
    Lekker kleuren, met poppen spelen kan ook eventueel samen als je zitten kan.
    Er kan nog veel samen gespeeld worden alleen dan anders dan normaal

15. GossipGirlxoxo

Heb je helemaal gelijk in! Het is anders inderdaad ik moet het zelf niet groter maken voor mezelf dan dat het echt is.

Syane en Loveischocola vinden dit leuk.
  16. Loveischocola

Loveischocola VIP lid

11 jan 2019
    12.267
    12.640
    113
    Vrouw
    Nee maar snap je ook wel hoor! Maar kinderen zijn flexibeler dan wij zijn.
    Komt wel goed je bent sowieso een goeie mama ❤️

17. Vaasje

Vaasje Niet meer actief

Daar ben ik het helemaal mee eens @GossipGirlxoxo

Loveischocola en GossipGirlxoxo vinden dit leuk.
  18. GossipGirlxoxo

Loveischocola vindt dit leuk.
  19. Vaasje

Vaasje Niet meer actief

Ik geniet trouwens van m'n (niet van Starbucks) pumpkin Spice Latte :eek: :D

20. GossipGirlxoxo

Deel Deze Pagina