@GossipGirlxoxo Heerlijk toch voor je dochter; even 'verplicht' op de ipad? Nee zonder gekheid, komt helemaal goed. Volgens mij is ze pienter genoeg om te snappen waarom het nu even niet kan. En hopelijk na de operatie wel weer! Ik dacht nog; kunnen je moeder/zus niet toch komen helpen en dat jij dan op 1 kamer blijft zonder contact? Of lukt dat ook niet?
Zus heeft een nierbekkenontsteking die wil ik niet belasten. Mijn moeder wil ik niet bij mijn kleuter hebben. Bang dat ze iets oploopt mee naar huis neemt en mijn vader besmet (die heeft copd en nog maar 30% longinhoud over). Corona word fataal, en ik bang een simpel griepje ook al. Hij heeft zijn griepprik ook nog niet gehad en dochter heeft een snotneus op het moment.
Och nee dat is echt niet te doen! Verstandige keuze dan. En ik zou dan toch kijken voor tijdelijke thuiszorg. Ideaal? Nee. Maar wel nodig, je kunt het niet alleen. Al wil je dat wel graag
Aan het balen dat de zwemlessen wederom geskipt worden. Nee, maar sportscholen mogen wel open blijven. Ook al is het maar voor 2 weken, het duurt alleen tot sintjuttemus voordat L. haar diploma kan halen.
Ahhh ik vind het zo sneu voor alle kinderen. Ik vertel dochter nog even nog niets omdat ik het nog niet super duidelijk vind. Wacht wel even af tot we iets van de zwemschool vernemen.
Wachten tot ik iets van de Amerikaanse verkiezing kan volgen en hopen dat de vage weeën die ik de afgelopen dagen voel gauw doorzetten naar het echte werk
Ik heb al bericht van de zwemschool gehad dat de lessen voor kinderen wel doorgaan. Gelukkig kan ons zoontje dan gewoon beginnen in december.
Moe op de bank en zo lekker naar bed. Drukke dag op het werk, thuis een bende omdat slaapkamer zoon wordt opgeknapt, zeiknat geregend toen ik met de hond ging wandelen Ik denk dat ik best lekker zal slapen.
In bed tv kijken. Docu op npo plus. Verdoofd over 4 jonge verslaafde mensen in hun strijd om te stoppen wat niet wil lukken. Helpt mij om ondanks de heftige pijn toch niet weer naar extra veel pijn medicatie te grijpen. Ze dachten allemaal dat ze het wel onder controle hadden tot de controle weg was. Die ervaring heb ik ook gehad met een cocktail van pijnstillerd en ontspanners een tijd lang. De ontwenning was verschrikkelijk en wil daar niet naar terug op dagelijkse basis. Dus deze voorbeelden zijn nu op zo een zwak moment echt goed om naar te kijken.