In bed aan het liggen met pijn maar wel met een voldaan gevoel. Mijn beste vriendin kwam vanmorgen langs met taart en verplichte me om even een half uurtje mee te gaan wandelen in het zonnetje. Dat hebben we gedaan, en het was ondanks de pijn (en ik er geen zin in had) wel gezellig. We hebben gelachen, gehuild en veel gepraat. Daarna ben ik thuis ontspannen in bad gaan liggen en nu lig ik in bed tot dochter over ongeveer 1,5 uur thuis komt dan verplaats ik naar de bank. Voelde me weer even gezegend met lieve mensen om me heen die moeite voor me doen, ook qua berichten die ik ontvang van mensen die meeleven en lief voor me zijn.
ik zit nu even met een bakkie koffie hier te vervelen. zo dochter uit school halen en dan naar de intratuin, dochter kan niet wachten om naar de "kerst show" te gaan (ik stiekem ook niet, ik zou zo van de kerst)
Ik heb net de 2Doc over Sun Village gekeken. Zij vangen Chinese kinderen op als hun ouders veroordeeld zijn. Heel indrukwekkend!
Blij aan het wezen want vanmiddag gehoord dat de nieuwe auto volgende week vrijdag komt! 3,5 maand op gewacht!
Ik zit net even op de bank met een theetje , te wachten tot het eten klaar is en we aan tafel kunnen.
Haha dan hebben wij denk dezelfde buurman Van de zomer ging onze buurman zelfs tot half 11/11 uur door met z'n tegels slijpen
Op de bank aan het zitten met Married at first sight Australië op tv. En aan het aftellen tot mijn eerste echo morgen ❤❤
Niet helemaal. Bij de oogarts was het goed, minder hard dan de vorige keer achteruit. Maar bij de dieëtiste helaas minder goed.
Proberen te ontspannen in bad. Ik word hor en dol van de harde buiken dus hoop dat het bad wat verlichting brengt ondertussen ben ik bezig om een lijstje te maken met dingen die ik voor m'n verjaardag kan vragen maar ik ben echt enorm inspiratieloos
Hopelijk zakt het... Voor je verjaardag: Een goed boek/ereader Bon voor nieuwe kleding straks Kaarsen/waxmelts van yankee candle oid Chocolade Nieuwe deken voor op de bank
Ik zit in alle rust en stilte op de bank. Geen tv aan, geen kinderen die of krijsen of ruzie maken. Ik hoor alleen het tikken van de klok. En ik vind het heeeeerlijk. Ik ben deze dag zo zat, bah bah. (Oja mijn vriend heeft avonddienst dus ik heb extra rust ) Ik ga zo eerst een toblerone reep opeten. Dat heb ik wel verdiend.