sintlijst aan het maken voor de kinderen v mn schoonouders. Die kopen elk jaar voor 75€ per kind aan kadootjes. Te gek voor woorden eigenlijk maargoed, ik kan het ze niet verbieden
Aristokatten aan t kijken met mn dochter op de bank, ondertussen een doos soepstengels aan t wegjagen terwijl papa langzaam gaarkookt in bad boven.
Zojuist de Sint kadootjes voor de jongste allemaal online besteld. Hoef ik daar niet meer voor naar de winkel. Alleen jammer van het snert weer buiten, Wil zo met de hond gaan lopen maar kan me er nog niet toe zetten. Eerst nog wat boodschappen halen voor het avondeten,
Herkenbaar toen de jongste bv kreeg en nog zo klein was. Ik vond het wel een mooie periode met dat warme lijfje zo tegen me aan. Geniet van je kleintje.
Juf Roos kijken, in zijn onesie die hij al de hele dag aanheeft (in zijn schoen gekregen) Ondertussen een was in de wasmachine gedaan, en ik zit nog even wat te kijken op het internet voor nog een paar leuke dingen voor 5-12.
Vanmorgen naar intratuin geweest, was gelukkig erg rustig daar. Daarna naar de geitenboerderij geweest. En nu kijken we een sinterklaas film en zit ik online even te kijken voor kerst raamstickers
De brood en fruittrommel voor zoon voor morgen aan het maken. Regenboogfruittrommel en een sinterklaaslunch
Ik ben vandaag een stapel kapotte kleding aan het repareren. Op dit moment ben ik vrolijke bloemen op een verder nog als nieuwe spijkerbroek aan het naaien.
Met de oudste twee naar de Sinterklaas-afleveringen van Juf Roos kijken. Zometeen maar langzaam aan het avondeten gaan beginnen zodat we bijtijds kunnen eten, de jongste zal nl waarschijnlijk rond 18.00 wel een flesje lusten
Ik heb net buiten wat kerstverlichting opgehangen, beneden sinterklaas met zwarte pietjes voor het raam gehangen en ik moet nu de was ophangen.
Ik heb gewandeld met de jongste, was gedaan, opgeruimd, lunch gemaakt, gekleurd met de jongens, boekjes voorgelezen, slowcooker gevuld en aangezet, lunch voor oudste morgen gemaakt, dutje gedaan, spullen verkopen via marktplaats en administratie. En nu kijk ik serie op mijn tablet terwijl kinderen ook tv kijken.
2,5 uur bezig geweest met het sorteren op naam, inpakken en vervolgens verdelen op giftmoment van Sint/Kerstcadeaus voor 5 kinderen (niet allemaal van mijzelf ).