Amerikaanse die in Italië ging studeren, ze werd veroordeeld voor de moord op haar huisgenoot, samen met haar vriend. Ze heeft 4 jaar vastgezeten en is uiteindelijk toch vrijgesproken.
Ik begon languit op de bank, tot ik hier het topic over nuttigere tijdsbesteding las, ben toen lekker gaan freubelen. Ben van kleurstaaltjes van de bouwmarkt geometrische vormen aan het puzzel voor in lijstjes aan de muur. Van de restjes maak ik morgen nog een leuke bolletjesslinger. Glaasje port erbij .
M’n man is boven voor zijn studie aan het leren. Ies en Luc liggen in hun bedje en ik ben zo verschrikkelijk heerlijk alleen. Dan ga ik altijd bakken Ik ben nu bezig met deeg voor pepernoten by the way Inclusief deze 2
Zojuist mijn baby die ziek is maar eens een zetpil gegeven en nu lekker samen in bed voeden, hopen dat hij morgen wat beter is. Hij heeft al sinds gistermiddag koorts zo zielig. Verder samen met man tv gekeken en alvast naar Sinterklaas cadeaus gezocht op internet.
Smaakt ie wel lekker? Mijn moeder had ooit 12 flessen besteld, maar de verkeerde gekregen. 4x zo duur. Ze had netjes daarna gebeld. De flessen werden niet omgeruild. Maar eigenlijk vond ze de goedkopere wijn lekkerder Dus baalde ze wel.
Ik lig nu in bed te balen van de gigantisch saaie wedstrijd waar ik de hele dag al naar uitkeek. Degene voor wie ik was wel gewonnen maar op punten en er was weinig tot geen actie. enige positieve aan dit toernooi was dat er 2 Nederlanders met een kampioensbelt naar huis zijn gegaan.
Met mijn anderhalve dag oude baby knuffelen❤️ terwijl ik wacht op mijn man die beneden haar flesje maakt.
Ik word standaard vroeg wakker, ik blijf nog even liggen totdat de kleine wakker wordt en ondertussen hier rondneuzen.
Net het bed verschoond van de middelste. Zodra ik op sta 's ochtends krijg ik krampen en moet ik naar de wc dus terug in bed geen optie meer. Dus nu ga ik beginnen aan mijn dagelijkse yoga sessie
Ik ben al sinds 6 uur wakker terwijl mn wekker op half 8 staat omdat onze dochter nu haar tweede nacht kroep heeft gehad. Ze is heel benauwd en hoest en is er soms van in paniek. zometeen klaar maken voor mijn AED reanimatie cursus.
Vanaf half 7 op. Vaatwasser staat aan, wasmachine draait en ben begonnen aan de grote schoonmaak van de keuken. Ben inmiddels bij lade 4 van de 6. Vriezer is al leeg en staat te ontdooien. heb zo gebaald dat ik de laatste twee weken niks anders dan lui hangen op de bank heb gedaan dat ik nu actie in de tent gooi