Ja die was open, even kort daar een rondje gelopen. Was heel rustig en het is best een groot terrein. Maar het begon te regenen.
Te irriteren aan mn vriend die voetbal zit te kijken... pfff Serieus, stomme meeschreeuwen tegen een televisie Zo de kids in bad doen en daarna de woonkamer ontwijken
Huilen. Man is positief getest, kregen vanmiddag uitslag, en ik heb dochter net geprobeerd uit te leggen waarom ze voorlopig niet naar school kan. En niet spelen met vriendjes, op bezoek bij tante en opa/oma. Ze moest zó hard huilen! Ik dus ook
Sterkte voor jullie. Dat is echt schrikken. In mijn familie zijn er ook veel positief getest maar die zijn allemaal ouder.
Ik ben aan het koken.. Vind het soms best lastig om er wat van te maken als ik zonder m'n kinderts ben. Maar doe het toch maar. Vandaag bloemkoolburgers, haloumi frietjes en een komkommer salade. En witte wijn
Mijn hele huis versierd voor sinterklaas. Slingers, kacheltje, speelhuis omgetoverd tot pietenhuis en op het raam getekend. Jammer genoeg druipt de verf nog steeds en ben ik bang dat het morgen er verschrikkelijk uitziet.
Nu las ik stiekem in een ander topic dat jouw wakker liggen wel een leuke oorzaak heeft Spannend hoor, hoop dat alles goed gaat vandaag!
Ja ook dat! Maar ook zonder dit had ik waarschijnlijk wakker geweest. Ik slaap de laatste weken echt dramatisch! Nu wel wat extra door de zenuwen. En bedankt