Ik kan je geen privébericht sturen, anders had ik je m'n IG account gestuurd haha. Als het je lukt mag je mij een privébericht sturen voor de link
Sinds we al ruim 2.5 week in quarantaine zitten wat makkelijker met de televisie Dus dochter tv aan het kijken, zoontje is wat aan het rommelen en kijkt met een half oog naar de tv... vanmiddag hartige taart voorbereid dus deze zo in de oven zetten...
Ik lig op de bank, pas begonnen met een nieuwe functie en mijn hoofd loopt letterlijk over van informatie. Even een uurtje relaxen en dan mijn dochter halen.
@Vaasje gefeliciteerd! Ik lig bij te komen op de bank van een intensieve maar leerzame dag loopbaancoaching. Nu even moed verzamelen om nog even wat te gaan hobby’en. (Hoe langer ik naar het woord kijk, des te harder ik me afvraag of ik het goed schrijf)
Op de bank hangen, eigenlijk hoognodig naar bed moeten En ondertussen onnozele Flip Flop (Pilfinger) filmpjes op YouTube bekijken Ohja, en een beetje ZPen
Huilend op de bank zitten omdat ik in dit topic lees dat er meerdere kinderen van 3/4 jaar oud zijn die juf roos kijken. Die van mij is nog geen twee en ik kan het nu al niet meer aanhoren. De gedachten dat dit nog twee jaar doorgaat is vreselijk
Juf Doos noem ik haar hier, met haar politiek correcte Sinterklaas muziekjes En die Gijs trek ik al helemaal niet, wat een engerd!
@Vaasje, gefeliciteerd met jullie dochter. Ik lig in bed nog een beetje met mijn telefoon te spelen. Ben eigenlijk nog niet moe genoeg om in slaap te kunnen vallen.
De baby slaapt eindelijk. We zijn al vanaf 22.30 bezig. Ik ben voorbij moe en sta nu hyper te zijn van vermoeidheid. Ik ga zo een spelletje spelen, vaak maakt me dat moe.
Het deeltje van voorbij de vermoeidheid en hyper herken ik. Alleen geen baby de bespeuren hier . Ik kan alleen maar denken "shit, nog 3u30 en de jongste word wakker".
Haha ja precies dat! Ik vind het ook een hele enge verhouding tussen de juf en haar volwassen kinderachtige leerling
Ik heb de meisjes net naar school gebracht en het idee voor deze ochtend is dat ik ga starten met het fotoboek 2020 en dat ik dat afwissel met wat opruim- en poetswerk in huis. Ik heb er alleen zo weinig zin in...
Nu even niks. Huis is opgeruimd, hond uitgelaten en ik barst van de pijn in mijn rechter heup/ bovenbeen. Maandag mogelijk iets verrekt en nu voel ik bij iedere stap een knak in mijn heup. Ik gok dat het een spier is die over mijn botten heen schuurt maar het voelt niet fijn. Zo mijn jongste dochter ophalen bij haar speelafspraakje.
Belabberd op de bank zitten met een dikke sjaal om, stik van de keelpijn. Het is helaas weer nov/dec, dan heb ik dat. Ik denk dat ik zo even in de tuin ga zitten voor frisse lucht. En jaja ik heb al een test gedaan
Moed verzamelen om het huishouden te gaan doen, maar zware werkdag gehad en dus eventjes bijkomen met ZP.