me aan het bedenken hoe ik deze dag door ga komen met een klein dametje die om 04:00 ging spoken en met een jengelbui opstond, vaccinatie dktp heeft gehad net en nog niet uit jengelbui is gekomen...terwijl mama bijna in slaap kiepert. Merkte in t centrum dat ik niet de enige was vandaag met een oostindisch doof exemplaar. Ik voorzie bellenblaas en de tuin in met dr fiets.
Een van mijn kerstcadeautjes is binnen gekomen en nu moet ik het eigenlijk inpakken. Inplaats daarvan ben ik stiekem de agenda al aan het bekijken en een paar stickers aan het inplakken plan-point organizing agenda Ik kan niet wachten tot ik hem mag gebruiken! (en nu ga ik hem gauw inpakken!)
Bezig met de surprise van dochter. Wat een monnikenwerk. Maar als dit klaar is dan zijn we er bijna! Dit is al de derde middag!
Ik zit op de bank. Zoontje trekt het hele huis over de kop en ik heb er de kracht niet voor om dit constant bij te sturen. Overal ligt speelgoed, niks ligt meer op zijn plek.
Voor de verandering niets . Of jawel aan het wachten op de dokter van nucléaire die me komt scannen. Dat zal het spannendste van mijn dag worden .
Amai veel balletjes gebruikt. Ik heb vorig jaar zoiets klaargemaakt in de Aldi gekocht maar mss idd nog wel leuk om eens te maken met de rest ballen die in de bak blijven liggen.
Ik heb helaas nog veel pijn, maar het is wel minder dan tijdens de zwangerschap. Ik heb goede hoop dat het langzaam beter gaat.