Wachten tot mijn peuter slaapt. Zonder dutje is dat zo gedaan, nu wacht ik al een uur. Maar had ik op geanticipeerd en ik vermaak me wel met forumverhalen.
Ik ben een Koekiemonster taart aan het maken. De botercrème werd wat te warm in mijn hand dus neem ik even pauze.
We own the night aan het kijken met DJ Jean! Vorige week met The Dark Raver, dat was knallen!!!!!!!! Ik mis het wel hoor die festivals.
Iedereen ligt hier in bed, en ik zit lekker op de bank met ZP en wijn!! Heerlijk genieten van de rust...
Ik werd wakker door een tikkend geluid tussen de muren/ vanaf zolder. Ik vrees dat er iets zit wat ik niet wil
Ik zit een letter spelletje te doen met oudste zoon, met een kop koffie. En aan de andere kant zit de jongste een lego boekje door te bladeren.
Doe je dan wordfeud ofzo? Mijn zoon is gek op letterspelletjes. Ik ben zelf onze standaard spelletjes wat zat hahhaa
Kopje koffie en kijken naar de kinderen die bezig zijn met hun cadeautjes uit de schoen. Jongste eet alleen maar stiekem de chocolademunten van de andere 2 hahhaa
Man dochter en ik doen mee aan een onderzoek van de universiteit van leiden, ik heb nu mijn deel met dochter gedaan. Dochter doet nu haar deel en dan moeten man en dochter nog samen. Super interessant en leuk om te doen, gaat over de multiculturele samenleving.