Net de kerstboom opgezet en nu nagenieten van de extra gezelligheid in huis met een kop koffie en een stuk tony’s, terwijl ik een romcom kijk.
Voor de kachel met een wijntje en de Linda, muziekje aan. Vriend en zoon spelen met de nieuwe legotrein.
Net visite gehad - fijn om ze eindelijk weer eens te zien en nu zit ik - in afwachting van de Formule 1 start - stenen te versieren om later te verstoppen in het dorp (facebook Keitof ) - gewoon om anderen blij te maken etc . Erg leuk om te doen . Hoe een simpele tekening zo leuk kan zijn .
Ik zit al beneden op de bank met een kop koffie. Werd wakker van hoofdpijn een uur geleden, heel de nacht werd ik er om het half uur/uur wakker van dus ben er maar uit gegaan van ellende en heb wat ingenomen.
Op de bank en me voorbereiden om weer op te staan. Ben gisteren iets te enthousiast op zolder bezig geweest en heb nu enorme rugpijn en mijn kont doet enorme pijn omdat ik op een keukenkrukje heb gezeten om dozen uit te ruimen. De zolder is aardig opgeknapt maar had het liever in wat meer etappes gedaan. Straks met de hond lopen. Als ik in beweging ben gaat het wel maar voor de rest pfff
Even genieten van mijn verse kruiden-ochtendthee met kerstmuziek aan, terwijl de was draait, man thuiswerkt, dochter lekker speelt en zoon op school zit
Ik moet eigenlijk leren, heb een toets vanavond op school kan nog niet echt de zin vinden om het nog eens door te lezen..