Ramen aan het wassen Zo’n stomme klus is dat.. Man veegt het terras aan, de rommel is buiten opgeruimd en ik heb zojuist wat spullen op mp gezet.
Dat is het enige klusje in het huishouden waar ik een hekel aan heb en dus altijd uitstel. De laatste keer was aan het begin van mijn zwangerschap, kun je nagaan. Nu stond er afgelopen week een glazenwasser aan de deur die klanten aan het werven waren in de wijk. Ik blij! En toen ze zagen dat ik hoogzwanger was hebben ze binnen de ramen ook meteen gedaan!
Ik zit nu op de bank, heb net soep gemaakt en die is nu aan het pruttelen op het vuur. Ondertussen geniet ik van hoofdpijn en zit mn man een beetje tegen me aan te kletsen, en wachten we op schoonmoeder en schoonzusje die halen voor ons gelijk kattenbakvulling, dan hoeven wij de deur niet uit. En ik mag toch geen auto rijden ivm medicatie.. ook zit mn kat bij me te slijmen, en zit ik hier op zp
Even met de benen omhoog liggen...vanochtend in 4 uur heen en weer gereden naar Duitsland voor boodschappen bij drogisterij en supermarkt. In die korte tijd zelfs nog kleding met dochter gepast, die wilde perse mee ipv uitslspen. Was rond het middaguur alweer terug! Bij thuiskomst met zoontje naar lokale museum geweest voor workshop servies schilderen, resultaat is overweldigend . Ik mocht niet blijven dus in het dorp rondgewandeld ondertussen. Tussendoor geregeld dat fiets een nieuwe standaard kreeg en rookworst bij de slager gehaald. Ik ben moe na een veel te korte nacht van amper 6 uur. Zo nog pompoen uithollen en pompoensoep maken. Verder eten we verschillende stamppot- en pastakliekjes. Ga niet veel meer doen vanavond....
Na 3 uur extra schoonmaak en opruimklusjes ben ik zeer voldaan. En hang ik nu lekker op de bank tot we straks Chinees gaan eten.
Mijn man en een vriend hebben samen de kinderen mee genomen naar de speeltuin zodat in even rust heb. Ik heb net opgeruimd en zit nu te genieten van de stilte
Pannenkoeken bakken, dat wordt ook mijn ontbijt, was pas tegen 16 uur wakker na mijn nachtdienst. Vanavond lekker hapjes op tafel en niks doen. Ben nog steeds moe en kindjes zijn wat ziek.
Ik zit nu uit te buiken op de bank na een heerlijke pizza en ik ben blij dat ik geen hoofdpijn meer heb dankzij wat pijnstillers. Oudste dochter is negatief getest op Corona, weliswaar klachtenvrij maar wel een ruime week na het laatste contact en kan dus maandag weer naar school want dan zitten de 10 dagen erop, ze kan nog klachten krijgen maar die kans lijkt me vrij nihil. Bijzonder dat ze tot nu niet besmet lijkt temeer ze met een Covid positieve vriendin in 1 bed heeft geslapen
Oke, eigenlijk ben ik er nu net mee klaar en daarom op ZP. Maar ik was de foto's die ik van mijn dochter had gemaakt vanmiddag aan het uitzoeken.
Hotel boeken Chips eten Voetbal kijken > zappen > Holland got talent > zeer snel zappen > er is niks op tv > Netflix > Suits
Leuke film! Maar geen echte kerstfilm vond ik, alle feestdagen komen er in voor, dus hij kan het hele jaar door.
Wij komen net terug van de trick or treat, dus de kinderen mogen nog even ieder 1 snoepje eten en dan gaan ze naar bed. Op de rest van het snoep kunnen ze zeker een maand teren.
Ik zit net weer op de bank. Ben aan het wassen, maar nu hangt alles en verzamel ik moed om nog te gaan strijken.