Nog meer mama's die bbl opleiding verpleegkundige doen

Discussie in 'De lounge' gestart door sandra, 9 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sandra

sandra Fanatiek lid

Ik weet niet of hier al een topic over bestaat, maar ik kan hem niet zo snel vinden.

Over drie weken start ik met de bbl verpleegkundige opleiding.

Ik heb al een mbo opleiding (spw) en werk nu nog in een GVT voor mensen met een verstandelijke beperking.
    Maar eigenlijk had ik altijd al verpleegkundige willen worden, na de Mavo heb ik eerst spw gedaan omdat ik niet alle vakken op D niveau had. En na mijn spw, had ik mijn vriend (nu mijn man) leren kennen en wilde ik graag huisje boompje beestje.

Maar nu heb ik in september de stoute schoenen aangetrokken en heb ik gesolliciteerd op een opleidingsplaats.
    En ik ben superblij dat ik ben aangenomen.

Ben benieuwd of er nog meer mama's zijn die de opleiding doen of er al mee klaar zijn.

2. Djamila

Djamila Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.221
    3
    0
    Ik wil de opleiding graag gaan doen, maar zit nog een beetje uit te zoeken hoe ik dat kan doen.
    Ik heb 2 jaar spw gedaan maar kon het niet afmaken. Als ik er nu mee verder zou willen moet ik opnieuw beginnen, wil ik niet.
    Een werkplek heb ik al voor gekeken maar kan ik niet vinden, alleen als je eerst 2 jaar bol hebt gedaan.

3. sandra

sandra Fanatiek lid

Hier zijn veel ziekenhuizen die opleiding aanbieden, alleen er zijn maar weinig plekken en veel kandidaten, dus het is wel een beetje geluk hebben.

Ik heb mijn spw diploma, maar toch moet ik deze opleiding volledig doen.
    Ga nu eerst 10 weken volledig naar school en daarna 1 dag school en 3 dagen werken.

4. Marijke1982

Marijke1982 Niet meer actief

Ik wil de opleiding ook heel graag doen, maar idd een werkplek zoeken is best moeilijk.

5. Tese

Tese Niet meer actief

Lijkt mij ook echt leuk maar heb inderdaad wel het idee dat er erg veel mensen zijm die erop reageren. Toch ga ik in de toekomst wel reageren

6. sandra

sandra Fanatiek lid

Inderdaad als dit is wat je echt heel graag wilt gewoon proberen.

Ik heb dat ook gedaan, en ben zo superblij dat ik ben aangenomen, en nog wel bij het ziekenhuis van mijn eerste keuze.

Nog drie weken en dan ga ik weer de schoolbanken in.

Deel Deze Pagina