Wat ben jij maandelijks kwijt aan verzorgingsproducten?

Discussie in 'De lounge' gestart door MyMiracle, 24 aug 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DQueen

DQueen Niet meer actief

Ja dan zou ik er ook mee stoppen, je betaalt er voor al wil je om de 2 weken je uitgroei bij laten werken!

2. girlmom1989

girlmom1989 Bekend lid

21 mrt 2019
    567
    668
    93
    Vrouw
    Zuid Holland
    Heb je black soap in combinatie met emu oil al geprobeerd?

DQueen vindt dit leuk.
  3. DQueen

DQueen Niet meer actief

als je met black soap een cleanser met daarin houtskool bedoelt, ja, dat heb ik geprobeerd! Emu oil nog niet dus ook niet in combinatie met. Ik stoor me behoorlijk aan de grove porieën, met name op mijn jukbeenderen, ik vind highlighten met makeup echt heel mooi maar dat doe ik dus nooit omdat ik daarmee die porieën zelf te zichtbaar vind worden jammer genoeg.

4. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.513
    36.473
    113
    Precies en ik betaalde 70 euro per maand, dus dat kon echt wel uit voor alleen uitgroei. Bovendien was het niet netjes en nu doe ik het zelf weer en ziet er mooier uit.
    Wil wel binnenkort weer wat high/low lights laten zetten, maar dat doe ik wel ergens anders.

DQueen vindt dit leuk.
  5. Huismuisie

Huismuisie VIP lid

10 aug 2016
    10.504
    12.053
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    Nou dat is echt wel onzin. Als ik niks gebruik dan is mijn huid binnen no time schilferig.

Er komt zoveel zooi op en in je huid in deze maatschappij dus het is wel degelijk zinvol je gezicht even schoon te maken. En dat hoeft echt niet met rotzooi. Zijn ook prima natuurlijk producten voor. Maar niks gebruiken is hier geen optie.

DQueen vindt dit leuk.
  6. girlmom1989

girlmom1989 Bekend lid

21 mrt 2019
    567
    668
    93
    Vrouw
    Zuid Holland
    Nee echt pure African black soap om je gezicht mee te wassen en daarna insmeren met pure emu oil.
    Emu oil maakt je huid gaaf en helpt tegen huidproblemen en African black soap reinigt je poriën en verwijdert ook de onzuiverheden.

Bijgevoegde bestanden:

MyMiracle en DQueen vinden dit leuk.
  7. Huismuisie

Huismuisie VIP lid

10 aug 2016
    10.504
    12.053
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    Ik gebruik meestal wel mascara en wat oogschaduw. Als ik een avondje weg ga of maar een belangrijke klant smeer ik wel iets meer.

Verder wel twee keer per dag reinigen met foam, tonic en creme van weleda. Koop het wel altijd in de aanbieding in een 1+1 actie bij de etos.

Foundation van rituals en oogschaduw en mascara meestal van maybeline.

Heb ook altijd een of twee geurtjes maar daar doe ik wel heel lang mee. Flesje van 50ml parfum doe ik zeker twee jaar mee.

Dus alles bij elkaar dat ik ongeveer 200 per jaar uitgeef inclusief de kapper.

MyMiracle vindt dit leuk.
  8. Huismuisie

Huismuisie VIP lid

10 aug 2016
    10.504
    12.053
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    Klinkt wel interessant. Waar koop je dat?

9. girlmom1989

girlmom1989 Bekend lid

21 mrt 2019
    567
    668
    93
    Vrouw
    Zuid Holland
    @Huismuisie Supernatural.nl verkoopt het ook zie ik,mijn African black soap koop ik zelf op kruiskade in Rotterdam maar is exact hetzelfde.
    Emu oil koop ik wel online maar hier is die goedkoper dus ga ook overstappen als me flesje op is.

10. Marsepein

Marsepein Fanatiek lid

31 mei 2019
    1.412
    1.253
    113
    Vrouw
    Gezichtsreiniging en verzorging van weleda zonder extra chemicaliën. Heb nooit echt bijgehouden hoe lang ik daarmee doe, denk zeker wel 4-6 maanden

Shampoo koop ik bij de kapper als ik het lichter heb samen met een zilvershampoo en anders koop ik meestal iets van holland en barret zonder sulfaten en parabenen.

Al mijn Make up koop ik bij douglas/ICI paris maar ik houd de kortingen wel in de gaten dus als ze weer 25% korting hebben dan koop ik alvast datgene wat bijna op is. Ik doe er lang mee.
    Foundation, concealer, mascara, blusher, highlights, wenkbrauw potlood en dipbrow en lipstick.
    Ook koop ik daar eens per kwartaal een nieuw luchtje, ben gek op parfum!

Tandpasta en zonnebrand crème en deo bij holland en barett, zonder toegevoegde chemicaliën

Bad/douche verzorging en crème van rituals

11. DQueen

DQueen Niet meer actief

Bedankt voor de tip! Het is het proberen altijd waard natuurlijk.

12. girlmom1989

girlmom1989 Bekend lid

21 mrt 2019
    567
    668
    93
    Vrouw
    Zuid Holland
    Geen dank en inderdaad mijn huid is wel echt gaaf door de blacksoap

DQueen vindt dit leuk.
  13. 1981Mama

1981Mama VIP lid

8 apr 2015
    5.989
    1.439
    113
    Ok, waar begin ik met schoonmaken? Washandje met water? Wattenschijfje met iets?
    Hema? Kruidvat? Ah? Zitten hier in de buurt.

14. Huismuisie

Huismuisie VIP lid

10 aug 2016
    10.504
    12.053
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    Ik vind persoonlijk de producten van weleda fijn. Je kan ze gewoon via je AH bestelling thuis laten bezorgen of in de winkel kopen. En dan even kijken wat het best bij je huid past.

Al ik een washandje met water over mijn gezicht haal en erna nog een watje met tonic dan was mijnhuid duidelijk nog niet helemaal schoon.

Het is niet mega duur en wel volledig op natuurlijke basis.
    Foam gebruik ik onder de douche, de tonic erna met een watje en dan nog een licht laagje met crème.

15. 1981Mama

1981Mama VIP lid

8 apr 2015
    5.989
    1.439
    113
    Dus tonic van Weleda?

Huismuisie vindt dit leuk.
  16. Huismuisie

Huismuisie VIP lid

10 aug 2016
    10.504
    12.053
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    Ja ik heb alles van weleda ;)

17. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.513
    36.473
    113
    Ik zou beginnen met een reiniger en tonic. Weleda is fijn, maar kruidvat eigen merk werkt vaak ook prima.

18. Zulema

Zulema Fanatiek lid

8 aug 2019
    1.670
    1.136
    113
    Vrouw
    Maandelijks weet ik niet.

Make up gebruik ik nauwelijks ivm mijn huid, alleen mascara en dat is een vrij goedkope maar wel hele fijne van essence volgens mij.

Dagcreme en pcle van biodermall, €30 per potje maar regelmatig aanbiedingen.

Shampoo en conditioner van de tuinen, samen €30.

Parfum €50 - €80

Verder douchegel, tandpasta, maskers (haar en gezichts), scrub, en blackhead pleisters haal ik bij de Kruidvat, prijzen weet ik niet precies.

19. 1981Mama

1981Mama VIP lid

8 apr 2015
    5.989
    1.439
    113
    @suus1983 en @Huismuisie nu ben ik het dus alweer kwijt...
    Ik heb echt geen idee wat ik moet aanschaffen dus ik ken het verschil tussen reiniger en tonic niet...

20. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.513
    36.473
    113
    Meestal heb je reinigingsmelk als eerste stap, dat laat echter ook nog wel iets achter op je gezicht. Met een tonic haal je alles eraf. Staat vaak ook achter op de verpakking wat je er nog bij kunt gebruiken.
    Daarna een crème passend bij je huid.

Deel Deze Pagina