Wat ben jij maandelijks kwijt aan verzorgingsproducten?

Discussie in 'De lounge' gestart door MyMiracle, 24 aug 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Caro25

Caro25 Bekend lid

16 jan 2017
    542
    354
    63
    Vrouw
    Oh ik vind het heerlijk om te tutten en er naar mijn idee verzorgd bij te lopen. Ik heb ook een droge huid en bewerkelijk lang haar, dus als ik daar niks mee doe kan ik het bij wijze van wel afscheren;)

Lastig wat ik elke maand kwijt ben. Ik koop wel veel in de aanbieding. Shampoo/conditioner/haarolie Andrélon en die is regelmatig 2+2 bij Kruidvat. Haarlak net zo. Haarverf doe ik om de 3 a 4 weken bij de kapper. Dat is een vriendin dus dat kost over het algemeen een keer 15 euro..
    Douchegel Dove, Nivea of Rituals. Heerlijk! Meestal krijg ik de Rituals als cadeau dus heb best een voorraad staan, zo lekker! Ook de bodycreme van Rituals gebruik ik dagelijks.

Make up gebruik ik een kruising van Kruidvat eigen merk of Hema. Veel merken geprobeerd maar de goedkoopste prut blijft bij mij het beste zitten:roflmao: draag elke dag wel oogschaduw, eyeliner, mascara, foundation, blush en lippenstift. (Wel natuurlijke kleuren) zelfs als ik de deur niet uithoef..

Als ik ergens heen ga gebruik ik meestal geen parfum, maar spuit wat Rituals body mist in mijn haar.

Deel Deze Pagina