Ik vind dit soort dingen echt lekker en als ik met man of de kinderen eet of als er iemand komt lunchen maak ik altijd wel iets "lekkers" maar voor mezelf doe ik dat dus nooit even nog dat tomaatje of komkommertje erbij snijden.
Daarom is een (mini) zakje gewassen bladgroenten de perfecte oplossing Als je tenminste van een boterham met kaas en verse spinazie houd, zoals ik.
Ja heerlijk!! Ik koop ook weleens een krop sla en doe dan op elk broodje 2 blaadjes en ergens eind van de week eten we salade bij de avond maaltijd
Duurt nochtans maar een paar seconden e. Alles ligt gewassen in de frigo dus tsjak tsjak tsjak en klaar .
Heel ongezond een mini zakje Tum Tum. Daarom kopen we alleen maar mini verpakkingen. Dan is het tenminste niet dezelfde dag op.
De lu bastogne kruidnoten...maar ik geloof t gewicht van de verpakking eigenlijk niet zo. Zo begin je er aan, zo is de zak leeg...witchcraft...
Ik moet van de diëtiste . Van wit brood met veel sneden kaas ben ik naar volkoren met zo weinig mogelijk sneden kaas (ook Light zo weinig mogelijk) en veel groenten extra gegaan.