Ik zit met een gezichtsmasker doodstil achter de computer. Als ik lach brokkelt me gezicht eraf. en jullie?
Whaha, ik las de titel en dacht: iedereen gaat antwoorden dat-ie met z´n snufferd achter de computer zit Hoe zit ik hier dan? Met een glas lekkere koude cola zero (sh*t! die is al op!!!)
morgen gaan me kiezen eruit us de komende 3 dagen ben ik zielig en kan ik me wangen niet aanraken. Dus ja, dan nu maar,
Whahah, en toen dacht je ik doe nog even lekker een maskertje om 00:10? Dan heb je iig morgen wel opgezette 'zachte' wangen, dat scheelt vast een hoop!! Maar sterkte morgen!
Ff nog 5 min ZP nadat ik eindelijk gedaan heb met werken ('bureaujob' met 3 mensen in vakantie of vacature die ik bovenop m'n eigen werk moet vervangen ) Word hier zo hard niet voldoende voor betaald!!! :x
Ik zit klaarwakker te kompjoeteren... ik wilde op tijd naar bed...maar Finn had vandaag een rommelige dag met zn slaapjes (heeft ie echt nooit normaal) dus die lag ook pas om 22.00 in bed. Kan dus hopelijk lekker uitslapen morgen (ben lekker vrij ) En ik zit verder een beetje te zoeken hoe ik mooie knoopsgaten kan zetten..hahaha) Ik moest even voor mn zus een overhemdje maken voor een beertje wat ze cadeau gaat doen...het overhemdje is zo goed als af...weet alleen niet meer hoe ik knoopsgaten moet maken! Hahaha! @Devilschase...succes bij de tandarts!!!!
Oeww een wijntje...lust ik ook wel! Maar om nou voor mezelf voor 1 glaasje heel die fles open te maken... @Devilschase...hahaha heb ik nu ook gedaan en geprobeerd de randje netjes te stikken...maar kan de goede stand op mn naaimachine niet vinden. Ach....zet er wel grote knopen op...dan zien we het niet
@hier heeft mn lichaam besloten dat na 2 generale er nog geoefend moet worden.....:x kortom: voorweeen houden me wakker....
Ik ben aan het werk.. Heb een slaapdienst gedraaid vanaf gisteren 15.30.. moet tot 9.00 Dan lekker vrij!