aan het wachten op telefoon uit eht ziekenhuis mijn zoon heeft gister gekart met vrienden en 1 van de jongens heeft een zwaar ongeluk gehad. het is een wonder dat ie nog leeft zegt de dokter. dat komt puur door het feit dat ie wat te dik is. was hij normaal van postuur geweest was ie nu dood geweest.we hebben dus een vreselijke avond en nacht gehad en gaan vanmiddag als het goed is even bij hem kijken. we wachten nu op meer nieuws. mijn zoon heeft alles gezien. ik zal jullie de details besparen.
Oh wat erg is dat he. Ik ga maandag weer aan het werk na 6 weken thuis te hebben gezeten(door auto ongeluk) Mag alleen nog niet aan de stoel werken dus word voor mij ook balie.
Ik kom net terug van mn paard, moet eigenlijk douchen en dan weer verder met leren (volgende week tentamens), maar heb GEEEEEN zin.... @ Yinthe, jeetje wat vreselijk!! Veel sterkte voor je zoon. Wat zullen die ouders blij zijn met het overgewicht van hun zoon..
Ik ben beetje op deze forum aan het kieken en film aan het kijken met de kids. Zometeen lekker poffertjes maken en eten met de kids!
zou eigelijk met de kleine de stad in gaan is koopavond.maar zijn in slaap gevallen en ben helemaal wazig in me hoofd. denk dat ik mooi in me pyama blijf vandaag.
Ik zit te wachten tot manlief thuis is met de kindjes, zodat we patat kunnen eten en zijn verjaardag kunnen vieren
op de bank liggend met laptop ...op mn man wachten...staat onder de douche..en dan gaan we ff wat eten ergens met zn 2en!
Gefeliciteerd met de verjaardag van je man!! Ik zit op de bank en ben een wijntje aan het drinken. En ik probeer te bedenken wat we vanavond gaan eten.
ik zit nu even een sigaretje te roken in de serre... we hebben net gegeten en mijn dochters zitten het zandkasteel te kijken in de woonkamer... zometeen de boel afwassen en opruimen en dan nog ffe dollen met mn meiden....