ik zit te balen... ben ongesteld geworden. Zit nu mij teennagels te lakken, want deze oude laptop is zóóóó traag dat ik alle tijd heb. Vandaag een dagje vrij.... lekker relaxen.
Me dood ergeren omdat m'n dochter vandaag eindelijk eens wat langer lijkt te slapen, en ze besluiten NU met de vuilniskar inclusief keiharde muziek langs te komen. En nou TOETEREN ze ook nog. :x
Ik zit nu een boterham te eten en een kop thee te drinken, tegelijk op zp en naar tv aan het kijken en aan het bedenken wat ik vandaag moet gaan doen .... Iemand tips voor met een kleine van 3 ? ..
Ik drink een kop koffie. Noor heeft net een boterham gegeten en heeft nu haar dolle 10 minuten. Ondertussen bekijken of het droog blijft zondag (verjaardag vieren van dochter)
net kiezen eruit gehaald. drama, 5 verdovingen, afgebroken wortels en 1 wortel zit er nog in. hadden weerhaken eraan, gehecht etc:x nu met ijs koelen.
Jouw kiezen of die van iemand anders? Ik ben nog een stukkie pizza aant verorberen en ga zo met mijn dochter en stiefdochter spelen.
Net drama queen (dochtertje van bijna 2) uit bed gehaald. (ze is verder erg lief) Zo mijn laatste werk afmaken in Excell. Daarna lekker even naar buiten toe. Verder niet veel bijzonders. Devilschase, sterkte!!! (auwww)
vanavond ja, kan nu niet eten. Verdoving nog niet uitgewerkt begint nu overal te tintelen en ik begin het te voelen waar het getrokken en geboord is dus over een uur zal ie wel uitgewerkt zijn.