Even achter de computer wachten tot man pizza heeft gehaald. Zoontje zit tubbies te kijken. Vandaag beetje stille saaie dag.
Net pannenkoeken gegeten, nu aan de afwas en dan ron 19:00 naar Gelderland rijden, naar de beste maat van mijn man om een avondje te kletsen.
Ga nu slapen, verdoving is zowat helemaal uitgewerkt en ga nu erg pijn voelen. Kansloos dit ey. Ach, morgen vast weer over! Hoop ik dan Heb wel vreselijk honger zeg, jezes, maar kan amper mn mond open krijgen, dus niks eten
Oh arme jij! Succes ermee! Ik maak lasagne, speel met mijn kleine ventje en verheug me op mijn rustige avond zometeen
Sterkte devilschase! Hier niks boeiends, kleine slaapt eindelijk.. beetje aan het googlen over reflux, eten is al op en afgewassen, dochter al gedoucht en gaat over een uurtje dr bed in want heeft geen middagslaap gehad. Zit nu zelf even hier te koekeloeren en meisje is druk met haar nijntjeservies in de weer.
Ik erger me dood aan m'n vriend die in Mallorca zit. Hij laat alleen wat van zich horen als die klotezat is (lees om half 6 sochtends als ik een poging doe om nog te slapen), belooft te bellen, en nog steeds geen telefoon gehad. Verder erger ik me op het moment dood aan mijn vader die zegt dat mijn vriend toch niet trouw aan mij blijft, met 10jongens in Mallorca. En het ergste is; gister ging de hele familie bij mijn oma's verjaardag met hem mee. Oh wat was het gezellig. Kortom, ik erger me op het moment dus achter mijn laptopje. Meer doe ik niet. *Zooo dat is eruit*
Me een beetje kapot aan het lachen om sommige schijnheilige mensen ... En aan het eten want we moeten zo weg
ik word gemarteld door mijn dochter die op mijn schoot klimt op de meest pijnlijke manieren die je kan bedenken...
Gezellig naar de schoonfamilie ... Nee ik heb afgelopen maandag dde laatste opnames gehad, toen gingen ze mee naar de VK .. Is wel stil ineens hoor, kan eindelijk gewoon weer zeggen wat ik wil enzo hahahah
Jeetje meis, ik kan me voorstellen dat je je daar enorm kut van gaat voelen.. Sterkte! Hoe lang is ie al weg en wanneer komt ie terug? Moet ie maar gauw zn best gaan doen om 't goed te maken!