Wat ben jij nu aan het doen?

Discussie in 'De lounge' gestart door Devilschase, 5 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Ik ben me rot aan t irriteren ( of was het nou ergeren??)

Aan mijn vriend!!! Die maar niet met me naar de AH wilt om eten uit te zoeken!!!

2. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

ja je moet het wel goed schrijven Jeem ;)

ik zou lekker pizza voor mezelf bestellen en niets voor hem, eigen schuld dikke bult ;)

3. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Nee ik ga zo gewoon weg.. En dan ga ik wat doen ( want hij wilt niets doen en ik word HELEMAAL PANISCH van het binnen zitten )

En dan rijd ik langs de snackbar!

En zoekt hij t maar lekker uit!

4. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.163
    8.145
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland

ja idd, lijkt e best schijt en kansloos als je dingen niet kan zeggen wat je wilt.

Zal mij benieuwen, de uitzending!

Ik ga nu soep eten, met niks erin. Hoe saai.:)

5. miffy11

miffy11 Niet meer actief

ruilen met de mijne? ik word juist helemaal ziek van zijn AH-verslaving. 4 x op een dag boodschappen doen is nog niks.
    nu weer een uur aan het wachten tot hij thuis is, maar meneer moet eerst nog even 2 keer (AH bij zn werk en AH hier om de hoek!!) boodschappen doen..
    dan komt hij dalijk thuis, moet hij nog een keer want is zgn iets belangrijks vergeten, dan eten we (eindelijk....) en na het eten moet hij weer terug.

in het weekend is het nog erger..

6. chantal1984

Gelijk heb je !

7. chantal1984

Tis zooooo irritant ..

Ik hoor wel wat jullie er van vonden ;) .. ik ga het niet kijken, ik verstop me die avond ergens .. :D

8. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    hahaha miffy!

Hier al gister afgesproken dat we samen even wat boodschappen zouden gaan doen na een huisartsbezoek van onze kleine man die erg veel huilt (en waardoor ik dus amper nog buiten kom). 'Heb eigenlijk niet zo'n zin en heb geen tijd want wil voor een nieuwe auto gaan kijken, vanavond ga ik wel even wat boodschappen halen'

Belt meneer net: 'Kun je morgen niet gewoon zelf even gaan?'

Arrgggh, vind dat zo klote met een huilende baby en overactieve peuter op zaterdag boodschappen doen zonder auto.. dit is al de 3de keer dat ie dit flikt.. en dan vanavond nog zeuren dat we alleen nog limonade te drinken hebben.

9. Sharon20

Sharon20 Fanatiek lid

19 feb 2008
    3.365
    0
    36
    essen
    @pink paradise, pff meis! ik snap je helemaal! haha ik ben zo'n jaloers type ik het echt helemaal niet leuk zou vinden als vriend lief met 10 andere maten op vakantie zou gaan! gelukkig is mijn mannetje een huismus hihi :D

10. Revit

Revit Niet meer actief

Dankje! :)
    Hij is woensdag weggegaan en komt volgende week vrijdag terug..
    Waarschijnlijk heeft hij zelf niet in de gaten dat hij dit doet (hij is toch te zat om het te onthouden gok ik), maar dat krijgt hij nog wel te horen.
    Als je alleen maar kan smsen als je zat bent, dan sms maar helemaal niet haha!
    En gelukkig (thank god heb ik zn sleutels) ga ik maandag naar zijn flat toe. Weg hier bij mn vader.. Die praat je toch alleen maar onzeker.

11. Revit

Revit Niet meer actief

@sharon20;
    Ik vind het ook echt niet leuk, vooral omdat ik al 2 x bedonderd ben, ben ik best achterdochtig. Maarja, die vakantie was al geboekt voordat wij wat kregen. Hij heeft wel beloofd dat ie nooit meer zolang bij me weggaat, dus dat betekend dat dit de laatste vakantie is met zn vrienden :D

12. Ja inderdaad, het helpt niet echt als mensen zeggen dat het toch wel fout zal gaan :( Heeft je vader daar een reden voor of is het 'pesten'?

13. Revit

Revit Niet meer actief

Mijn vader zegt steeds; als ik met 10 vrienden naar Mallorca zou gaan, zonder vriendin, zou ik me daar flink uitleven en ook niet trouw zijn.
    Dus ik zeg continu; misschien is Nick niet zoals jij bent.

Begint hij me gewoon keihard uit te lachen. En dan de hele familie bij mn oma heeft zoiets van; zou hij je echt wel trouw zijn? Zou dat wel goed gaan.

Arrghh

14. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.163
    8.145
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    leuke vader. Ouders horen je juist gerust te stellen vind ik :(

Ik ga nu op bed liggen, verdovingen zijn uitgewerkt en gek genoeg voel ik helemaal niks. Geen zwelling, niet blauw, ik voel niks gewoon. Komt ook mede door de pijnstillers maar toch, ook geen zwelling tot nu toe.

Behalve licht in me kop door de pijnstillers. dus ga ff lekker relaxen. Gelukkig viel t mee en kan ik dinsdag weer gewoon werken:D

15. Revit

Revit Niet meer actief

Mijn vader is niet zo van het geruststellen blijkt wel weer...

Ik hoop voor je dat de pijn en zwelling wegblijven! :)

16. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.163
    8.145
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    hoop et ook, wil morgen naar de film:p Inception :D

Maar idd, beetje jammer van je pa dan he... mijn ouders zouden zeggen; neuh, ik vertrouw hem wel, zou jij ook moeten doen.

Als mijn ouders zouden zeggen dat ie mij niet trouw zou zijn zou ik me afvragen wat ze eigenlijk wel niet van em vinden. Gaar.!

17. MvLiam

MvLiam Fanatiek lid

10 apr 2009
    2.053
    0
    0
    Nog druk aan de studie
    Assen
    Is inderdaad niet echt leuk van je vader. Al dénkt hij het (wat ik mij eerlijk gezegd wel een beetje kan voorstellen, sorry!) dan nog hoeft hij dit niet zo aan jou te vertellen.

Ik vind overigens wel dat je je als vriendin een beetje zorgen mag maken als je vriend met 10 vrienden op vakantie is naar zo'n plaats en niets van zich laat horen behalve als hij dronken is. Dat is géén goed teken.
    En dan hoeft hij niet meteen vreemd te gaan, maar hij gaat in ieder geval niet op de juiste manier met je om!

18. music4life

music4life Niet meer actief

ik kijk take me out ,zit op hyves en op het forum,,kijk ook ondertussen een concert van michael jackson , en drink cappuchino

19. yinte

yinte Fanatiek lid

28 jul 2008
    4.513
    1
    0
    mama en huismanager
    omgeving breda
    achter de pc zitten terwijl kruimel aan het spelen is met zijn blokken. het topic lezend over de dame van de 15 abortussen en me afvragen waar het slotje blijft. :D

20. Revit

Revit Niet meer actief

Ik begrijp het ook wel dat mijn vader zo denkt, maar hij hoeft het idd niet uit te spreken vind ik. iig niet tegen mij.

En ja, ik maak me ook wel zorgen. Ben te eigenwijs om hem te smsen, hij had belooft me te bellen, doet hij niet. Als hij het weer flikt om me morgenvroeg om half 6, stomdronken, te smsen, dan stuur ik terug dat als hij me alleen maar kan smsen als ie bezopen is, me beter helemaal niet kan smsen.
    Je kan toch ook wel aan je vriendin denken als je nuchter bent, lijkt me.
    Al moet ik wel zeggen dat hij zo iemand is van ik sms niet graag in het bijzijn van anderen, want hij wilt 'gezellig' zijn voor de rest. Smsje kost maar n minuut, geen uren dacht ik zo...

Deel Deze Pagina