bij de nieuwsberichten, hele discussie van hier tot tokio. ik verbaas me want politiek mag niet op zp maar dit blijkbaar wel.
Zp-en, hollands got talent kijken samen met mijn colaatje! Ohja..en het koud hebben... K*T ZOMERRRRRR:x:x:x 2 weken belachelijk warm waarbij je je kapot zweet als je 1 vinger uitsteekt en dat was dan de zomer van 2010. Op naar 87469346293 weken sneeuw en een temperatuur van -50 :x:x:x
Popstars aan het kijken en natuurlijk op ZP.. Oja, lig onder een dekentje met een flesje water.. heb last van mijn darmen.. Borrel en kramp.. Ben zielig.
Wijntjes drinken, stokbrood eten en de veronicagids te lezen. M'n man is Topgear aan het kijken en ik heb geen zin om het te zien.
Ik kom net thuis van een late dienst en ben mijn hartige trek aan het stillen met paprika chips en mijn dorst met een glas cola.Heel ongezond maar zooooooooooo lekker na een dag hard werken!
Heb net hh van In Therapie gekeken en ondertussen wachten tot mijn man thuis komt, zoals iedere avond... Maar dat kan nog wel 2 uur duren dus... Soms zijn de avonden echt laaaaaang (zoals vanavond )