Ik ben net klaar met poetsen,wasmachine en de vaatwasser staan aan. De jongste ligt op bed en hubbie ook die kwam vanmorgen thuis uit het werk, De middelste is aan het spelen in de tuin en de oudste is ff weg.
Net wakker geworden van een heeeeeeeeeeele vreemde droom, Verder hebben wij hier vandaag geen plannen
Ik ben even aan het lachen om het onderschrift van DikkeBuik. Die opmerking over er teveel mee bezig zijn is zo fout, maar jou reactie erop vind ik erg goed! Verder ben ik me aan het vervelen... Ik heb geen zin meer om schoon te maken en zit de klok vooruit te kijken omdat we straks op kraamviite gaan. Manlief is aan het werk,maar heeft me wel gewaarschuwd dat ik geen babykriebels mag krijgen haha!
man heeft veel klusjes in huis afgemaakt, ik het bed verschoond beetje opgeruimd, hond uitgelaten, kleding uitgezocht en nu ff aan het internetten straks even iets eten. daarna nog een beetje opruimen en schoonmaken. man is aan het vissen dus lekker dagje en avond voor mezelf! heerlijk op de bank hangen en voetbalvrouwen kijken (marathon)
ik zit me nu even heel erg op te vreten!! ik ben al 2 weken aan het bellen of dat ik mijn telefoon rekening eindelijk mag hebben zodat ik hem kan betalen! normaal heb ik hem de 15de binnen. nu hebben ze heb nog niet eens klaar!!! nu krijg ik heb waarschijnlijk mee gestuurd met de volgende factuur dus moet ik 2 maanden in 1 keer betalen!!
Ik zit te wachten tot ik de energie krijg om van de bank af te gaan, een sopje te maken en te gaan poetsen / dweilen.. Wie geeft me een schop?
Zat net me wenkbrauwen te epileren. Nu wachten tot Jaytje wakker word en dan hem aankleden en mooi maken en dan wachten op vriend.(is aan het werk) Hem aankleden en mooi maken En dan naar een verjaardag.
pff zo blij dat ik dat al gedaan heb vanmogen ik ben rot... moe... net een kwartiertje liggen dutten op de bank maar kon niet echt lekker liggen. had het koud ondanks mn dekentje had ik nu maar gewoon even met plurk op bed gaan liggen. nu ga ik plurk wakker maken ( wordt nooit ut zichzelf wakker smiddags) even wat drinken en dan mn kop even buiten de deur steken en de post bij mn moeder uit de brievenbus halen ( wandelingetje van 10 minuten)
ik zit te zitten en wordt misselijk. er denkt hier iemand dat hij pannekoeken kan bakken maar ze ruiken echt niet lekker bleeehhhhh. sinds ik zwanger van de laatste ben geweest ben ik nog steeds om het minste of geringste misselijk. eruuug fijn.