Eigenlijk wil ik nog even stofzuigen maar heb er geen zin in . Moet vanavond nog een keer gaan werken misschien mijn man straks maar lief aan kijken
lasagna met een stokbroodje wordt het dan vandaag en morgen stamppot jummie goeie ideeen heb jij! maar waarom eet je jezelf op? heb ik iets gemist?
Ik zit een beetje te vechten tegen de slaap. Net kind op bed gelegd, dus ga zelf ook maar ff een beetje liggen/hangen op de bank Ik hoor vanzelf manlief thuiskomen..... Oh ja, en ik zit me af te vragen of het normaal is dat je de hele dag buikkrampen (lichte) houdt na een uitstrijkje...? Kan het me niet herinneren van de vorige keer. Ga 't maar eens aan Dr. Google vragen
@corina, neehoor je hebt niet gemist, alleen hoop gestress allemaal hier.Ben beetje overspannen denk ik Het houdt niet op :-O Dus wat ik aan het doen ben? Hetzelfde als vanmiddag
Net dochterlief weer terug in bed gelegd, en zelf nu klaarwakker. Op de bank met een kruik in mijn nek want heb zoooo'n nekpijn!
Zelf doodmoe hoestend met koorts op de bank. (ik ben echt te vaak ziek) de kids zijn aan het spelen, en vriendlief is net naar z'n werk. Ik tel de uren af tot ik weer naar bed mag, ik heb amper geslapen vannacht door het hoesten..
al 3 uur wakker.. kiara terug in bed gelegt .. die slaapt hopelijk .. ! dalijk even haar wasgoed doen ... 3 dagen ziekenhuis en zoveel was.. pff dus heb een hoop te doen
heerlijk laptoppen en met me kleine meisje knuffelen en spelen en straks meer eens wat aan het huishouden gaan doen. en wat babykleertjes uitzoeken, want ik wordt als alles goed mag gaan weer tante en dus doe ik wat kleertjes naar me broer en schoonzus
Al 1,5 uur aan het werk en hopen dat mn dag snel voorbij is.. duurt tot 6 uur *pfff* en dan snel naar mn mannen!