De laatste aardbeien aan het opeten voordat ik de kinderen ophaal van school. Maar ik wil me niet bewegen want de baby beweegt en ik vind dat leuk <3
Hoeveel liter hebben de planten al gehad? Die van ons heeft zeker een liter of 100 in een week tijd over t mariahartje gegooid, die komt dit jaar niet meer op vermoed ik zo
Dochter is met middagpauze, die zit op de bank onder een dekentje verscholen met dr knuffel tv aan t kijken. Ik zit aan de eettafel latta machiato caramel te drinken bij gebrek aan lungo intenso...koffie is op Wachten tot man klaar is met werken zodat ik naar de winkel kan en gelijk even boodschappen voor oma doen en langsbrengen, die kan t huis ook niet uit (ivm opa). Intussen ligt t deeg voor de zandkoekjes af te koelen in de koelkast en een zwempak te drogen in de zon. Weet niet wie er eerder slaapt vanavond, dochter of mama Mama beetje bizarre werkweek gehad met dr zogenaamde 24 uur per week...Die denkt maar aan 1 ding, kind ver vertrokken in bed, vuurkorfje aan, glas sangria of koel biertje, pootjes omhoog en ff he-le-maal NIKS al is t maar een uurtje (we hebben kleine stukkies ovengedroogd hout)
Gewoon even helemaal niks. Voor het eerst in weken ben ik alleen thuis, ik geniet er ervan! net een nieuwe spijkerbroek voor mij en een rugtas voor de oudste besteld. Nu op jurkjes jacht!
Aan het afkoelen van een stevige wandeling. Er staat een flink grote afwas op me te wachten dus daar ga ik zometeen mee beginnen.
Nog steeds netflix aan het kijken (waarvan ik wel steeds op sta om dingen te doen) maar nu buiten op de loungebank met een carpaccio sandwich.
Ik heb dus daarnet beseft dat ik pas 2 september terug eens alleen ga thuis zijn. Ik lees hier best niet te veel mee
Ik zit bij de kapper. Met mondkapje op. Heb het echt benauwd. Echt mijn petje af voor een ieder die hiermee de gehele dag mee moet functioneren zeg.
Ik ben bij het tv kijken in slaap gevallen, zó lekker! Nu nog even gauw alle puinzooi van van vanochtend (en gisteravond ) opruimen en dan kan ik doen alsof ik super druk ben geweest