Dochter heeft een cappuccino gemaakt en ik geniet ervan zittend in mijn bed. Met uitzicht op mooi groen. Prima start zo.
Ik zit op de grond met de fabeltjeskrant op de achtergrond en naast mij speelt de jongste. Mijn man en oudste liggen nog op één oor
Chaggerijnig aan het zijn omdat dochter om 5.30 besloot dat de nacht klaar was en elk kwartier vroeg gaan we al naar beneden terwijl ze weet dat we niet voor 7.00 naar beneden gaan (dan gaat de wekker).
Sorry lees nu je reactie pas! Het was een horror bevalling helaas. Zowel kindje als mama in flinke nood. Nu aan het herstellen en dat gaat gelukkig sneller dan verwacht. Onze kleine man moet voorlopig wel nog in het ziekenhuis blijven maar ben inderdaad lekker met hem aan het knuffelen.
Gefeliciteerd!! Geeft niks! Ik ging er al van uit dat je wat beters te doen had Wat naar dat het zo'n moeilijke en spannende bevalling was! Gelukkig dat het nu iets beter gaat. Was hij te vroeg omdat hij nu moet blijven, of door de zware bevalling? Geniet van je kleine schat!
Dankjewel! Ja hij weegt maar 2 kilo , bij 36 weken Dat is ook de reden van inleiding geweest. Had maandag afwijkend ctg en toen gingen ze wederom de groei checken. Bij 30 weken lag ie nog redelijk op schema. De bevalling is ie wonderbaarlijk snel van hersteld en dat nadat ie klem gezeten heeft, blauw was en niet ademde. Hij gaat super snel vooruit, moet alleen nog wat aankomen..
Ach gosh!! Ja dan snap ik dat hij nog even moet blijven om nog even uit de kreukels te komen. Even goed bij komen en dan ga je ook prettiger met hem naar huis. (Die van ons was er met 34.5 en na een paar dagen kanarie geel, uiteindelijk met 10 dagen al thuis) Hopelijk komt hij snel aan en kun je eindelijk samen genieten
We hebben de tent even proef opgezet in de tuin, omdat we niet meer zijn wezen kamperen sinds de oudste er is. Kinderen zitten nu dus in de tent te spelen, en wij hebben een lekker kopje koffie/thee
Na het verbeteren van de kinderkamers heb ik wat achterstallig huishouden in te halen. Daarvan neem ik nu even een pauze.
Aan het bedenken wat ik zal gaan doen. Komende 26 uur ofzo ben ik helemaal alleen thuis. Heerlijk even tijd om niks te moeten