Wat ben jij nu kwijt?

Discussie in 'De lounge' gestart door Shaddixxx, 25 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

me too:(

2. Happy

Happy Fanatiek lid

9 aug 2009
    1.553
    0
    0
    Midden van het land
    Mn sleutels.Word er niet goed van,kan zo boos worden dan op me eigen pfff.
    Van de week ook al lopen zoeken,mn man die was even snel op mijn fiets,naar de AH gegaan,heeft die sukkel ze waarschijnlijk in de deur laten zitten,ik moest smorgens om kwart over 8 op mn werk zijn,waardoor ik dus te laat kwam,want moest met 2 bussen pff,en de sleutels??Heb ze nog steeds niet,ik weet haast zeker dat hij ze in de deur heb laten zitten,onze hond blaft nooit snachts,en dit keer dus wel!Heeft iemand dus geprobeerd naar binnen te komen,maar hoorde de hond blaffen,GELUKKIG!Die dag gelijk een nieuw slot er op laten zetten,en mn fiets word NOOIT meer uitgeleent. Sleutels van de poort,schuur,huis,3 werk adressen,van mn schoonmoeder dr huis kwijt!

3. B en N

B en N Fanatiek lid

13 sep 2007
    2.532
    0
    0
    Mijn horloge al bijna 1,5 jaar en baal er nog steeds van, hij was echt heel mooi en duur en kan het niet uitstaan dat hij weg is.

Maarja ben bang dat ik die niet meer ga vinden.....

4. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Even offtopic... Misschien ff een raar vraagje hoor, maar ben je al op het politiebureau geweest? Ik was laatst nl ook mijn sleutels kwijt, maar heb ze op het politiebureau teruggevonden. Iemand was zo lief geweest ze daar heen te brengen!

---

Maar om ff terug te komen op het topic, uhm, wat ben ik nu kwijt... ja.. na 2 bevallingen een strak buikje...

5. Marijke1982

Marijke1982 Niet meer actief

Ik neem aan dat als je sleutels in een deur ziet zitten, dat je ze dan door de brievenbus heen gooit en niet naar het politiebureau gaat. Dat zou ik doen iig.

6. Writer

Writer Niet meer actief

mij fiets sleutel:xword er echt gek van , donderdag was laatste dag dat ik ging fietsen , en normaal haal ik hem nooit uit ,zit vast aan fiets maar nu wou hem even buiten laten dus sleutel uit gehaald naar huis binnen , en toen is hij verdwenen , ik zoek nu al 2 dagen:( hele huis grrrrrrr hij moet thuis zijn want ik heb het voor me deur op slot gedaan

ik moet morgen dochter naar school brengen en dat doe ik altijd met fiets :( ga straks weer hele huis door zoeken

maar ik weet wanneer je dingen zoekt vind je ze nooit , zoals mij bril ik dacht die is gewoon weg , na dagen zoeken , komt dochter opeens mee onder de tafel ,huhhh daar heb ik toch 1000 keer gekeken8)

7. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Een dvd van ernst bobbi en de rest, echt waar waar dat ding is gebleven snap ik nog steeds niet, niet dat ik het erg vind, is maar een dvd, maar zo raar dat ik dat ding gewoon nergens kan vinden..ben hem al zeker jaartje kwijt..:(
    Ben ook geregeld me gsm kwijt, dan moet ik mezelf weer ff bellen waar ik dat ding heb gelaten, de afstandsbediening ook favoriet hier..

8. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Ik ben mijn vertrouwen in mensen kwijt :x

Zie mijn topic genaamd 'Kinderfun'

9. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Ik heb te snel gelezen... zag het stukje van sleutels in de voordeur nu net pas.. sorry..

Maar idd, dan zou ik ze ook in de brievenbus gooien.

10. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Al sinds 2 dagen de afstandsbediening, hoop zo dat mijn meisje hem niet in de vuilnisbak heeft gegooid en dat hij met het vuil is meegegaan :(

11. kiss87

kiss87 Fanatiek lid

6 jun 2009
    2.046
    0
    0
    ben niet zo vaak wat kwijt, maar mijn rijbewijs dus wel!
    Datkomt omdat ik dan steeds een andere tas mee neem en het rijbewijs dan in die tad doe, en dan weer in mijn broekzak en dan weer in mijn jas en dan weer los in de auto en dan ineens ben ik hem weer kwijt, haha...

En de afstandsbediening was ik van de week kwijt, vond hem de volgende ochtend terug, in de koelkast, whahaha!

12. Channes

Channes Fanatiek lid

24 jul 2008
    3.170
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Groningen
    Mijn horloge ben ik al twee jaar kwijt ik weet niet meer waar ik moet zoeken onze bank word binnenkort opnieuw gestoffeerd dus ik hoop dat hij daar nog tussen ligt ofzo

13. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Ik ben soms echt een chaoot,ik leg het dan weg en dan denk ik daar ligt het op de goede plaats en dan weet ik later die plek niet meer.
    Laats ook met de kaartjes van decibel uren heb ik gezocht en baalde echt en mijn vriend ook,hetw as uitverkocht en konden ook geen andere kaartjes meer kopen,na een ingeving toen ik in bed lag ben ik meteen gaan kijken en inderdaad daar lagen ze:D

14. Maia

Maia Niet meer actief

ik was al 2 weken de lader van mijn fotocamera kwijt. Overal gezocht. Vraag ik mijn man vandaag om even te zoeken, hij loopt naar boven, trekt 1 lade open en ja hoor, daar lag hij :D

wijt het maar aan m'n zwangerschap ;)

15. mamavanukkie

mamavanukkie Fanatiek lid

2 jul 2008
    3.253
    16
    38
    Brabant
    Elke week is er wel een speentje van mijn zoontje kwijt. Sinds gisteren ook weer 1, en waar ze zijn? Foetsie!
    Eentje heb ik teruggevonden, brandschoon uit de wasmachine:D

16. Loesjuh

Loesjuh Niet meer actief

Mn Makro pas, echt heel vervelend!

17. Hier ook! Hoe ie ze elke keer kwijtmaakt weet ik niet, maar er zijn er elke keer een paar verdwenen :)
    Het maakt niet uit wat we er aan vastbinden, spenenkoorden, knuffels, alles raakt kwijt :)

18. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Wij waren een keer de afstandbediening, van de tv op de slaapkamer, kwijt.

Erg vervelend om steeds je bed uit te moeten om hem op een andere zender te zetten.

We hebben na 1.5 jaar een andere tv gekocht, omdat dit al een oud toestel was.

Wat lag er achter de tv (op een hoge kledingkast) tadaaa de afstandbediening ;)

19. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    Ik ben op dit moment mn geheugen kwijt..... ik vergeet ALLES!!!!

20. muis26

muis26 Fanatiek lid

:x:x:x:x:x:x:x:x:x:xik ben mn douglas kado bon kwijt die ik voor mn verjaardag had gekregen, waarschijnlijk heeft vriendlief die lekker mee gegeven met het oud papier:x:x:x:x:x:x:x

Deel Deze Pagina