Beetje laat maar de visagiste heeft op het laatste moment afgezegd En ik ben een beetje wanhopig opzoek naar een visagiste omdat ik het zelf niet zo mooi kan, vandaar hier een oproep..... Ik ben nu opzoek naar een visagiste die zin heeft om mee te werken aan een productie voor de Yes. Het is een productie waar geen budget voor is helaas maar ik ben bereid een klein deeltje te betalen... Wel wordt je naam vermeld in het blad (ook leuk natuurlijk ) en is er een mogelijkheid dat je mee op de foto gaat (terwijl je me b.v zogenaamd poedert, om mijn werk als special model meer te benadrukken) De shoot vind plaats in Etten-leur, buiten en de fotografe is om 12.00 aanwezig, het zou fijn zijn als de visagiste rond 11 - 11.30 aanwezig zou kunnen zijn... Heb jij morgen nog wat tijd over of ken je iemand die visagiste is? en zou je het leuk vinden om me te helpen? Laat het me dan z.s.m weten.... info@model-kelly.nl http://www.model-kelly.nl Wie weet tot ziens? Liefs, Kelly
Hier visagiste aanwezig, maar helaas maandagochtend geen tijd Heb een bruiloft waar ik de make-up en kapsel van verzorg. Ik ben pas weer rond half 1 in Tilburg ofzo..... dus ik zou wel kunnen mits het rond 12 uur - half 1 kan