Jeetje netjes allemaal meiden! Ik ben inmiddels al 12 kilo aangekomen... Gelukkig was ik maar een sprietje dus ik kan t wel hebben hihi. Bij mn eerste was ik in totaal 16kilo aangekomen.. daar kom ik dit keer wel overheen
Ik ben nu 23 weken zwanger en 3 KG aangekomen, misschien niet zo heel veel, maar ik sport nog steeds braaf 2x in de week en eet heel gezond, dus dat scheelt ook wel denk ik.
Ik was 57 kilo toen ik zwanger raakte en afgelopen zondag bij precies 20 weken 64,6. Bijna 8 kilo, gaat hard dus! Maar ik eet me helemaal suf...
Rond de 20e week was ik nog maar 2,5 kilo aangekomen. Ik kon ook nog mijn eigen broeken aan. Twee weken later was dat trouwens afgelopen hoor! Vlak daarna heeft de kleine een flinke groeispurt gemaakt en kwam ik in korte tijd een aantal kilo's aan. Op dit moment ben ik in totaal precies 8 kilo aangekomen.
Ik wilde net gaan vragen, dat als je bijv 3 kilo aan bent gekomen met +/- 20weken, hoeveel dat ik totaal is geworden? Maar dat is natuurlijk ook echt per persoon verschillend.
23 weken en 7,5 kilo aangekomen. Volgens mij is dat binnen de grenzen, alhoewel ik me daar niet heel erg druk over maak. Liefs
Ik ben 23 weken en tot nu toe niks aangekomen (terwijl mijn buik wel een flink stuk dikker is,zo raar).Ik hoop dat ik niks of heel weinig aan kom,heb al genoeg kilo's van mezelf!!
De meeste zijn weinig aangekomen vind ik...of ik was gewoon zoveel aangekomen.... Bij 20 weken ongeveer 12 kg en een eindstand van 26kg (39wk). Na 4 weken was ik al 22kg kwijt.
10 kilo 21 weken..Maar ik wil er even bijzetten dat ik voor de zwangerschap 68,5 woog bij een lengte van 1.73.. Ik was dus wel slank.. Ben wel benieuwd naar de andere dames wat hun lengte en gewicht vooraf was
Ik nu met 19 weken ruim 7 kilo, woog daarvoor 70 kilo en 1,75. Ik eeet niet echt super super veel, maar vind dat ik wel echt veel ben aangekomen.
Ongeveer 2,5 kilo. Vorige zwangerschap ging het ook aan het eind keihard; intotaal toen kilo of 17 aangekomen