Graag zwanger willen worden

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door silvana, 14 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. silvana

silvana Nieuw lid

14 jan 2011
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo meiden,

Ik wil graag zwanger worden en ben nu aantal maanden gestopt met de anticonseptie.
    Helaas is het tot nu toe iedere maand een teleurstelling.

Misschien vinden jullie het leuk om verhalen te wisselen, Als jullie ook graag mama willen worden, maar waarbij het niet meteen lukt.

Liefs Sil:)

2. wendy1977

wendy1977 Bekend lid

30 dec 2010
    590
    0
    0
    verpleegkundige
    brabant
    hey welkom en er zijn heeelveeeel forums over zwanger worden etc. ik denk dat t een kwestie van geluk is en dat zwanger worden niet zomaar lukt! je moet je lichaam leren kennen, weten wanneer je eisprong is en dan nog wil he tniet zeggen dat je gelijk zwanger bent. ik ben zelf 33 jaar en bezig voor een kindje, en zit pas in ronde 4 en dat is heeeeel normaal , maar ook ik vind het lang duren.
    Gewoon gezond leven en ik hoop dat je snel zwanger zal zijn

succes!

3. anita85

anita85 Fanatiek lid

12 sep 2009
    1.385
    18
    38
    Vrouw
    Flevoland
    hoe lang is een tijdje??

4. almika

almika Fanatiek lid

6 jan 2011
    2.101
    0
    0
    idd wat is een tijdje:(...het komt allemaal door ons eitje...haha dat rijmt of die van de man.. de een is na een maand de ander dus stuk langer, zie banner aniat85, bezig. belangrijkste is dat je je er niet gek door laat maken ook al is soms erg moeilijk om je er vanaf te zetten.

meiden 2011 wordt een goed jaar good luck en veel klusplezier:D

5. SANNES

SANNES Lid

14 jan 2011
    5
    0
    0
    Hoi Silvana!
    Ik ben hier net nieuw en wil wel wat info met je uitwisselen ;)
    Ben sinds Augustus gestopt met de Nuva-ring en heb de afgelopen 2 maanden een zwangerschapstest gedaan omdat het heel lang duurde voordat ik ongesteld werd.. Maar niet zwanger dus helaas :(
    Hoe lang ben jij gestopt? en heb je ook zo'n onregelmatige cyclus??

6. kannietwachten

kannietwachten Actief lid

13 jan 2011
    299
    0
    0
    Ik ben ook nieuw hier. In augustus gestopt met de pil en eerst de tijd genomen om de cyclus op gang te katen komen. Dit ging best goed en het lijkt een heel regelmatige cyclus te zijn 30-26-28-28 vanaf deze maand serieus bezig en ik vind het echt mega spannend. En dit is pas onze eerste (officiele) ronde pff als ik sommige banners bekijk, dan gaan het nog hele spannende en vooral ook lange maanden worden.

7. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    Hey, spannend he voor een kindje gaan. ben zelf ook net 2 maandjes gestopt met de pil omdat we graag een kindje willen en tot nu toe nog niks, helaas.
    Ben 15 jaar aan de pil geweest en dan ineens niet meer is toch wel vreemd, je lichaam dat veranderd, rare "klachtjes" die ik met de pil nooit had en dan iedere keer de spanning, zou het gelukt zijn. Ik probeer er maar niet teveel mee bezig te zijn.

Nou ik wens je veel succes.

gr.

8. SANNES

SANNES Lid

14 jan 2011
    5
    0
    0
    Nou, spannend is het zeker!!
    Sinds wij zijn begonnen hoor ik steeds meer om me heen wat er allemaal mis kan gaan en wat er allemaal bij komt kijken..
    Normaal hoor je dat helemaal niet!
    Mijn vriendinnen hebben allemaal nog geen kids, maar gelukkig heb ik een hele leuke groep collega's die erg open zijn over alle kwaaltjes en wat hun allemaal hebben meegemaakt.. maar een beetje zenuwachtig wordt ik wel door al die verhalen! :$

Deel Deze Pagina