bedje + commode + kast waren via marktplaats 150 euro. Ik vergat alleen even dat we nog een hangwiegje gekocht hadden, wat net zo duur was als de rest van die spulletjes dus we zitten net een klasse hoger dan ik in de poll aangegeven had
voor svens kamer: 300 euro voor alleen maar nieuwe meubeltjes en mss 100 euro aan aankleding en accesoires. lasses kamer: antieke meubeltjes uit de familie en gekocht (125 euro) en mss 100 euro aan verf en aankleding
wij hebben voor de meubeltjes 700 euro betaald, maar er komt dan nog zoveel bij alle aankleding (matras waskussen knuffels verf) en wij hebben ook een muurschildering laten maken van woezel en pip, dus ik denk dat we in totaal zo rond de 1250 tot 1500 euro komen , maar voor een eventuele 2e spruit kunnen we een hoop dingen hergebruiken. (we hebben wel 500 euro gekregen van me schoon opa en oma en dat hebben we in het kamer potje gegooid zeg maar)
Hmm... ik geloof dat wij best veel uitgegeven hebben! Het kamertje was "officieel" 2650 euro (ledikantje, kast, commode, plank), maar we hebben met verschillende leveranciers onderhandeld tot we het in totaal voor 1900 euro hadden. Daarbij komt nog een hangwiegje, inclusief hemeltje en driepoot (totaal iets van 350 euro). En dan natuurlijk nog de aankleding, heb ik maar even niet meegerekend. Het is best duur, maar we vinden het supermooi en hebben het ervoor over. De kast en commode zijn ook best lang door te gebruiken.
Zo hee, wat een prijzen! Wow.... Nee, dat gaan wij niet doen hoor. Ik hou niet zo heel erg van al te veel gefrutsel op de meubeltjes zelf dus wil graag eenvoudig en de frutsels komen dan wel in de aankleding. Een wieg kan ik lenen en de rest heb ik nog niet, maar dat zal wel Marktplaats worden of Ikea ofzo. Maar bij ons moet de babykamer nog gebouwd worden en dat kost al een boel geld. Maar dan nog, meer dan 500 euro voor een paar meubeltjes? Nee, doe ik niet aan mee.... Maar ieder z'n ding he? Als je het geld ervoor over hebt, moet iedereen het vooral er aan uitgeven hoor!
-commode en ledikant 150 euro via marktplaats -kast zelf gemaakt ongeveer 30 euro aan materiaal gok ik -wiegje gekregen -muursticker,verf,gordijnen,vinylvloer 200 euro -aankleding 100 euro (knuffels, aankleedkussen, luieremmer etc.) -matrasje 40 euro totaal: 520 euro
Wij hebben meubels gekocht (kast en commode) die later ook nog altijd gebruikt kunnen worden, het is geen typisch babykamer spul zeg maar. Prijs voor ledikant, commode, kast en wandplankje was 1150 euro. En nu de aankleding nog, maar ik heb het er graag voor over, ik heb op het moment gewoon even wat minder voor ons zelf te besteden.
de meubeltjes zijn al 1000 euro, tel daar de verdere aankleding van de kamer bij ( behang, vloerbedekking gordijn, accesoires) en nog de "badspullen" voor de kleine.. Ik geloof dat ik t totaal niet eens wil weten...
De kamer moest gans vernieuwd worden (muren opnieuw doen, nieuwe vloer,...), dat zal de grootste kost geweest zijn maar die tel ik niet mee, want dat moest sowieso gebeuren. Gordijnen hebben we gekocht voor 70 euro, verf kostte 49 euro, een bedje hebben we gekregen, kleerkast gekocht voor 30 euro (tweedehands), en dan had ik nog kleine kastjes staan. En van mijn man kreeg ik voor mijn verjaardag vorig jaar een hangmat voor twee om aan het plafond te hangen, zalig, kostte 100 euro geloof ik. Lakentjes en dergelijke hebben we allemaal gekregen. Lucky us!
Nee dat bedoel ik niet. We hadden het geld er wel voor maar we zetten apart geld opzij voor als er een kleine kwam zodat we een kamertje konden uitzoeken wat we erg mooi vonden + accesoires natuurlijk. Ik had zeg maar 2 spaarpotjes, 1 voor de babykamer en 1 voor onverwachte kosten voor ons.
tot nu toe 30 euro! we hebben een familiewiegje (dus bedje komt nog over een half jaar) inbouwkasten, en dingen als een commode e.d. nemen we van iemand over. denk dat we onder de 250 gaan blijven. niet omdat we het geld niet hebben, maar ik wil niet al mijn spaargeld uitgeven aan een babykamer.
ons kamertje (nieuwwaarde over de 1500 euro) hebben we van marktplaats voor 250 euro maar dan kregen we maxi cosi met voetenzak en verkleiner, en een complet badset met standaard e.d. allemaal erbij, als we zelf het matrasje zouden weggooien (dan waren hun ervan af) zat ook nog een hele lakenset bij maar dat vond ik niet zo fris.. Die maxi cosi heb ik weggeven aan iemand die het hard nodig had.. en hebben zelf gewoon een nieuwe gekocht. Badsetje was incl wasteiltjes, luieremmer, wattenstaafhoudertje, standaard en natuurlijk het badje zelf in parelmoer creme. Matrasje hebben we van de LB voor 35 euro alleen de aankleding hebben we veel aan uitgegegeven.. maar geen duizend euro ofzo. Bij #2 hadden we alles al en hebben we voor 50 euro peuterbedje gekocht voor onze dreumes (hadden we al tijdje op oog maar was over de 300 euro en dat vond ik teveel geld) maar kwamen hem tegen op marktplaats. En een wiegje gekocht voor de kleine wel nieuw maar die was maar 99 euro... en de rest (aankleding en aankoop van dingen viel ook reuze mee deze keer omdat we al veel hadden) Het enige wat ik belangrijk vind ik maxi cosi en wagen die goed en veilig moeten zijn..
Wij hebben onze kamer bij Kidsfactory gekocht en waren zo'n 2000 euro kwijt. Dit is voor de kast, bedje en commode. Mijn man heeft zelf 2 bijpassende wandplankjes gemaakt
onze meubels waren 1900 de rest hebben we eigenlijk niet mer naar gekekenwat het koste ik denk dat we al met al een 3000 kwijt zijn geweest aan de kamer kaal
Meid, je hoeft je toch niet te verantwoorden op welke manier jij je (spaar-) centjes uit wil geven? Ik vind sommige bedragen heel hoog maar iedereen is er vrij in om te doen wat ze zelf willen hoor!
Idd je hebt gelijk, ik hoef me niet te verantwoorden, maar een ander schijnt zich er nogal druk om te maken .
1100 euro voor de meubels 400 euro voor het textiel (lakens, hoofdbeschermer, hemeltje, slaapzakjes enz) 70 euro rolgordijn 250 euro behang 300 euro aankleding