Wat besteden jullie aan de kinderkamer?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door anael2009, 29 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Hoeveel geld besteed aan babykamer?

1. gratis! Overgenomen van iemand anders.

2. tussen de 0 en 300 euro

3. tussen de 300 en 600 euro

4. tussen de 600 en 1000 euro

5. meer dan 1000 euro

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Wij voor de meubels, incl box 290 euro en dan nog behang en een rolgordijn etc. Dus zo rond de 400/500 euro..

2. spinnie1978

spinnie1978 Actief lid

17 feb 2009
    358
    22
    18
    Wat een veschillende prijzen allemaal.
    Wij willen het liefste alles nieuw en dan ben je duurder uit dan via marktplaats, maar gelukkig bestaan er ook voordelige babywinkels.
    Wij zijn bij de babydump geslaagd en betalen voor de hele babykamer(bed-kast-commode) + nieuwe box en nieuwe maxi cosi nieuwe matrasje en een klamboe voor boven het bedje 1350 euro. Voor het verven ed zijn we nog geen 50 euro kwijt.

3. Terra

Terra Bekend lid

22 dec 2008
    668
    0
    0
    Medewerker gehandicaptenzorg
    gelderland
    wij krijgen het wiegje, box en commode vanuit onze familie. daar hebben ouders en oma's nog ingelegen, dat vinden we mooi symbolisch en leuker dan alles nieuw te hebben.

wij hebben 30 euro uitgegeven aan de verf that's it.

4. Assi

Assi Fanatiek lid

2 mrt 2008
    4.519
    46
    48
    Pffff, ik zou volgende week een 2dehands kinderwagen kopen, de quinny speedi SX. Zooo mooi en nieuw!
    Maar zelfs die 250 euro kunnen we nu niet ophoesten. Gaat lekker! :S

Voor de baby meubelen wijken we uit naar IKEA, zag daar leuke dingen staan. Ook is IKEA baby afdeling ideaal, je hebt meteen alles voor de kleine.
    En een voordeel; het is goedkoop!

5. novmama

novmama Fanatiek lid

6 mei 2008
    1.801
    0
    0
    gelderland
    Wij waren 799 euro kwijt voor ledikant, commode en kast ... En toen kwam de rest er nog bij laminaat en aankleding... En toen gingen we verhuizen en konder we de aankleding enzo weer overnieuw doen ;)

6. mbol

mbol Actief lid

15 nov 2008
    120
    0
    0
    Oss
    Ons kinderkamertje kost 499 euro (bed, commode en kast). Dit krijgen we kado van mijn schoonouders :) Verder moet de kamer nog gestuct worden (700 euro) en moet er een nieuwe laminaatvloer in (300 euro) En dan nog behang, verf, gordijnen en aankleding...
    :confused: Als ik het zo allemaal even bij elkaar optel wordt het toch nog een leuk bedrag!

7. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    Hellendoorn :)
    wij zijn 899 euro kwijt voor onze kamer zonder matras en dergelijke ....

8. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    net iets meer dan 350 euro.. voor bedje, commode, matrasje en hoge kast.

9. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    uhm even denken. We hebben alles van Ikea. Ook de Hemnes serie. Niet uit de kinderserie maar gewoon "volwassen meubelen" Dit hebben we zo uitgezocht omdat we dit en voor de kleine nu erg leuk vinden, en hij kan er lang mee doen. En als hij dan iets anders wilt dan vind ik het mooi genoeg om zelf als kast te gebruiken op de slaapkamer.
    Kast was: 240
    Commode: 120
    bedje: 70
    matras: 40
    dus samen 470 euro. Maar opa en oma hebben 150 euro bijgelegd omdat ze dat graag wilden. Verder hadden we de familie wieg van mijn man.
    Qua aankleding vind ik het zelf leuk om dingen te maken, dus dat was ook allemaal niet zo duur!

10. Stacey88

Stacey88 Bekend lid

28 okt 2008
    526
    0
    0
    Limburg
    Ik wil zeker geen 2de handse babykamer.. Ik wil het absoluut nieuw..
    Die kamer wat wij graag willen kost dacht ik rond de 700 euro met ledikant, kast en commode.

Tegenwoordig krijg je ook al een babykamer voor 500 euro dus vind sommige 2de hands prijzen erg duur.

Meer dan 700 euro geef ik niet uit aan de babykamer... Ik vind dat meer dan genoeg.

11. Antje77

Antje77 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    4.320
    238
    63
    Bij ons zal de babykamer totaal iets van rond de 800 euro hebben gekost, inclusief matras, accessoires etc. De meubeltjes waren 400 euro en dat heeft de kleine van oma en opa gekregen.

12. selle

selle Actief lid

10 aug 2008
    341
    0
    0
    Brabant
    Ik wilde ook niet belachelijk veel geld uitgeven aan een de meubeltjes. We hebben een nieuwe babykamer (ledikant, kast en commode) gekocht voor €500,- , echt super modern en strak, eigenlijke prijs €1200,- maar t was een model uit 2007..prima! :) Overigens wel nieuw en geen showmodel. Uiteraard moest er nog een matrasje bij, gordijnen, mandjes en dat soort spul. Als je goed speurt en wat winkels af gaat kun je leuke aanbiedingen vinden!

13. Eveline79

Eveline79 Actief lid

26 jan 2009
    109
    0
    0
    Ja ben zwanger van een tweeling, dat wisten we nog niet.
    Ben nu 11 weken. Uhm we meoetn veel dubbel hebben nu zeker al 2 ledikantjes.
    Nu heefts mijn nicht haar schoonbroer een tweeling en verkopen alles voor een totaalprijs, dus complete kinderkamer (roomwit), 2 maxi cosie's, 2 kinderstoeltjes, tweelingenbox, etc etc.
    Ben beniewd wat ze er voor vragen. Binnenkort gaan we kijken.
    Wat zouden jullie bv hiervoor geven dat zou ik eigenlijk wel willenw eten, want vind prijzen roepen altijd heel moeilijk.

14. Florentine

Florentine Actief lid

28 jan 2009
    107
    0
    0
    Wij hebben het kinderkamertje van mijn ouders gekregen. Ik heb een prachtig, fris tweedehandskamertje van zware kwaliteit gevonden op marktplaats en dat hebben we voor 250 euro overgenomen. Het bestaat uit een ledikantje met matras, commode, wandplank en kast. Verder hebben we ook nog combi-shades voor de dakramen gekregen van mijn ouders, bestaande uit zowel een muskietengaas als zonwering. Dat was ook iets van 113 euro bij de Makro. Maar we moeten nog wel dekentjes e.d. kopen. Slaapzakjes en kruiken hebben we ook gekregen. Voor behang waren we ca. 150 euro kwijt inclusief lijm en sierrand, latex voor het vliesbehang onder de sierrand. Laminaat hebben we over de gehele bovenetage hetzelfde, dus dat kan ik niet in geld uitdrukken specifiek voor dat kamertje. Maar alles bij elkaar niet al te duur, terwijl het er helemaal áf uitziet.

15. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    wij hebben de babykamer via mp gekocht....250 euro met hemeltje enzo erbij

Deel Deze Pagina