Wat besteden jullie met sinterklaas/kerst aan kado's?

Discussie in 'De lounge' gestart door Jucade, 28 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.059
    2.201
    113
    Brabant
    (moet er trouwens bij zeggen dat die 20 euro voor I bestaat uit een "ernie bij de dokter" die ik zelf graag wilde hebben, hihi)

2. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Dit wordt de eerste Sint die we vieren met cdeautjes. Heb voor de kleine voor ongeveer 40,- euro gekocht. Hij krijgt van de opa's en oma's ook nog heel veel heb ik begrepen.

Kerst vieren we gewoon met ons drietjes, en dan zijn het een paar aardigheidjes onder de boom.

3. GhitaThakoerdin

GhitaThakoerdin Niet meer actief

voor de sint waren we met zn vijfen 60 euro kwijt.. leuke kleine schoenkadeautjes :p

met de kerst heb ik nog geen flauw idee..

4. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    wij vieren sinterklaas met de hele familie dus voor onze kids 25 euro pp. voor me neeftjes 10 euro pp dan nog loodjes 15 euro pp dus dan i het alweer 100 euro ik vind het wel gescheten en met al die kado''s die opa en oma ook weer kopen krijgen ze nog een hele berg

5. Klussertje80

Klussertje80 Niet meer actief

Wij doen met de fam altijd om en om. het ene jaar kerst en het ander jaar sint bij mijn ouders en standart iederjaar kerst bij schoon fam. dit jaar doen we met sint wat en dan doen we lootjes trekken nou is het normaal gesproken dat je alleen voor die gene die je hebt dat je cadeautjes koopt alleen head vandaag een shopaholic dag. dus heb ik nog voor de overige 3 een kleinigheidje gekocht. moet nu alleen nog voor me moeder het extraatje kopen *al krijgt ze al extra aan suprise geld*
    we doen voor 15 euro cadeautjes voor wie je hebt. nou zit ik voor me moeder al op een bedrag van 20euro dan heb ik voor me man nog een aardigheidje gekocht 10€ me broer en vader ook alle 2 nog 3€ dus nou alleen nog voor me moeder een extratje dat wilt ze graag maar ik twijfel

6. Duma

Duma Fanatiek lid

13 sep 2007
    1.087
    1.069
    113
    Geef er niets aan uit..
    Gaan lekker gourmetten, geen cadeas ofzo. '

Wat een bedragen zie ik langskomen zeg... :confused:

7. crisje

crisje Fanatiek lid

5 aug 2006
    2.974
    1
    0
    brabant
    Zo'n 300,00 voor onze 4 kinderen.
    mn vriend heeft iets gekocht voor ons samen, k weet al wat t is, hij heeft t al gegeven :)
    Weet niet wat t kost maar ik schat iets van 400,00
    50 euro voor onze ouders en dan ben ik nog rond de 100,00 kwijt aan onze petekindjes.

Ik weet nog niet of we alles met sint doen of ook wat bewaren voor kerst.

8. popje

popje VIP lid

20 jul 2006
    7.339
    269
    83
    NH
    Je heb altijd wel een bedrag in je hoofd,
    Maar de speelgoed kost ook erg duur.
    Duplo bijv: kost al gauw 20 euro dan heb je maar 1 dingetje.

Ik heb van mijn schoonmoeder 25 euro gehad.
    Heb ik een pop en iets van little people gekocht wat bij de BS in de reclame was,

En ik zelf heb voor Anne: o.a CD, boekje met rups en nog 2 dingentjes.

Ze is pas 1½ dus nog te jong eigenlijk om het echt te veiren om dat ze het niet echt snapt nog van sinterklaas.

Maar denk dat ik volgende jaar of als ze wat ouder is 100 euro p.k uit ga geven. Maar je zit er zo op die 100 euro tegenwoordig koop je daar bijna niks voor.....

Als je al zie hoe duur een baby born pop is die kost al 50 á 60 euro.

Wat mij ma vroeger deed was het hele jaar kado's kopen wat er in de reclame is. Dat heb ik nu ook met het spel van little people en duplo gedaan.

9. GhitaThakoerdin

GhitaThakoerdin Niet meer actief

dat is wel een goed idee...
    onze kleine meid is nog veel te jong om er iets van te snappen.. volgend jaar dan is het denk ik wat leuker.. maar ik ga dan echt niet meer geld uitgeven dan ik nu doe hoor.. vindt 1 leuk educatief kadoo wel leuk.. maar al die kleine prutteltjes pff.. dan weten ze bij god niet meer waar ze mee moeten spelen en worden ze erg materialistisch van.. zie het nu wel bij mn jongste zusje..

maarja dat is natuurlijk ieder voor zich he..
    ik vindt het in ieder geval overbodig...

als ik mijn meisje een pop geef voor sinterklaas dan zou het fijn zijn dat ze er blij mee is en niet denkt.. waar is de rest?

10. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    2e hands mooi speelgoed van bijv fisher price is er genoeg, ik ga dat écht niet nieuw halen hoor.

Deel Deze Pagina