Pizza, chinees, grieks, surinaams, sushi, biefstuk met patat... heel veel verschillende dingen eigenlijk! Maar niet heel vaak
Mag wel dat mijn kinderen mee-eten (2 en 3,5 jaar) maar meestal moeten ze het niet. Behalve patat en frikandel.
Spareribs, pizza, shoarma. Grieks neemt mijn vriend wel eens mee, naast z'n kantoor zit een Griekse bezorgtoko. Toevallig gister nog gegeten, heerlijk!
Pizza of Kapsalon. Zeker 1x per week. Dochter hier krijgt dan meestal wat anders wat ik heb ingevroren. Groente, aardappels/rijst of een pasta met iets. Net wat ik allemaal op voorraad heb haha. Ze krijgt daarna nog wel wat hapjes van ons, een patatje of een vleesje 'toe'. Als snack
Ooh Pompoen met Speck! Heeeeeerlijk, dat os alweer een tijd geleden zeg. Chinees die bezorgen zijn er zat toch? Middenweg, Diemen ?
Bij ons bezorgen er niet veel thuis,heel af en toe laten mijn vriend een durum bezorgen en dan neem ik heeeeel soms een kapsalon.. Frietjes halen we in België en Chinees is ook afhalen hier in het dorp.
Wij koken veel en vaak vers, maar we kunnen toch echt niet zonder af en toe even 'makkelijk' en zondigen. We hebben een lekkere Italiaan in de buurt, maar zijn zeker ook niet vies van een pita Gyros ( echt de lekkerste ever hier!! ). Er zit ook een overheerlijk Indier, maar die is ten opzichte van de andere maaltijd-bezorgers wel duur... Kun je wel 2 dagen van eten. Dat dan weer wel.
Wij laten meestal niet aan huis bezorgen maar halen zelf.. en dan vooral chinees! Heerlijk. Alhoewel ik moet zeggen dat dit enorm verschilt van chinees tot chinees
Wij bestellen vrijwel altijd hetzelfde (ALS we bestellen - wat niet zo vaak is). En dat is gewoon 1 zak patat, 2 frikandellen speciaal, 2 frikandellen zonder en 1 kipcorn. En dat is dan 13,60 Chinees gaan we ook 'wel eens' halen. Maar dat is ook niet zo vaak.
Ik heb gekozen voor Italiaans: Pizza! Zo'n 1x in de zoveel tijd heb ik gewoon zin in een pizza Maffia, met extra spaanse pepers, heerlijk! En het liefst met een blikje coca cola om het af te maken
Pizza koop ik van Dr. Oetker. Chinees en kebab/shoarmazaak zitten hier om de hoek. Dus wij bestellen eigenlijk nooit.
Oh en mijn dochter eet ook gewoon mee hoor, al jaren. Is toch maar af en toe. En het enige wat ze wil vd Chinees is witte rijst, kroepoek en mini loempia's. En heeeeel soms wat bami.