Als we halen, vaak 3 of 4 patat(saus hebben we thuis) en voor vriend een snack erbij, maar ja welke, dat ligt aan wat hij wilt haha.
Wij halen eigenlijk alleen maar friet als extraatje 's avonds na het avondeten, voor de televisie (heel slecht, ik weet het, maar wel heel lekker). Ik bestel dan standaard een supertje hachee, een berenklauw met satesaus en een grote milkshake kiwi. Mijn vriend een supertje speciaal, gehaktbal met satesaus en een middel milkshake aardbei. Soms nog een broodje kroket erbij.
Als ik van de snackbar haal, dan is het meestal een frietje mayo en een frikandel speciaal zonder uitjes of een klein bakje kebab...krijg er honger van haha
Broodje kipburger mayo-chili met sla en komkommer. Patat speciaal met een bamischijf Of broodjekaassoufle pindasaus
Meestal een patatje met mayonaise en een kaassoufflé. Soms een shaslick (of hoe je dat ook schrijft) met saus.
Hier meestal voor 3 personen patat, de kinderen samen 1 frikandel, ik een frikandel speciaal en vriendlief 2 snacks. Zijn dan meestal 12 euro kwijt.
Patat oorlog met een frikandel speciaal en een kroket. En soms ipv de snackjes een br hamburger speciaal.
Patatje joppiesaus, of patatje zonder en dan doe k er thuis fritessaus op. En daarbij soms een satekroket, of kaassoufle, of broodje bal met pindasaus, of broodje hamburger extra. Heerlijk!
Een zak patat voor 2 personen en dan voor mezelf nog een satekroket en viandel en voor vriend meestal 2 frikandellen speciaal.
Ik neem meestal broodje hamburger speciaal. Man altijd twee frikandellen speciaal. Dochter kroket of frikandel. We nemen altijd een kleine friet. Porties zijn hier best groot. Van die kleine friet gooien we nog altijd weg!
Friet speciaal en een good old kroketje. Eten eens per half jaar friet denk ik, maar toevallig vanavond weer eens. Was toch wel lekker