patatje mayo/ui en soms een berenhap met mayo/ui of hamburger ml twee frikadellen speciaal ketchup met patat zonder (doet zelf thuis erop) kids niets... we halen nadat de kids gegeten hebben
Frietje met, of frietje stoofvlees met..... Een kroket met, frikadel speciaal of een bamiblok met.. Slecht topic! Dalijk de frietpan aanslingeren
Wij zijn afschuwelijk, voor ons beiden: - 3 euro patat -2 kroketten voor mij - frikandel speciaal voor lief - carero voor lief - hete donder voor lief (stukje voor mij) En waar je mij nog erg blij mee kan maken is een lihanboutje al kan ik die hier bij de snackbar niet krijgen.
volgens mij zijn wij heel saai... 3,50 patat en ml meestal een frikandel en ik een kaassoufle. soms delen we nog een portie bitterballen en ik neem heel soms een hamburger met alles er op met een paar patatjes.
Wij wonen in een grensdorp, ene helft van het dorp is NL en het andere België. Wij wonen aan de NL kant. Friet halen we altijd in België,veeeeel lekkerder vinden wij! We bakken ook vaak zelf trouwens,hoeven we de deur niet uit!
Hahaa wat grappig om allemaal te lezen...ik werk in een cafetaria. Vandaag gewerkt van 12 tot 20. Bij ons loopt de cafetaria als een tierelier hoor. Veel mensen kiezen er nu voor om ipv uit eten te gaan, naar de friettent te gaan. Druk, druk druk! Mijn favoriete snack is een crizly en een frikandel speciaal. Van onze sauzen vind ik royalsaus en bali het lekkerst. Wat ook lekker i: friet met zout en alleen uien...mmmmm.
Als wij patat halen maak ik daar meestal gelijk mijn vlees-loze dag van (ik eet 3 of 4 dagen per week vleesloos). Dus ik neem dan een kaassoufle. Voordat ik ging minderen met vlees, at ik ook regelmatig kipnuggets maar die vind ik op veel plekken ook wel erg flauw. Een enkele keer vond ik een gehaktstaaf ook wel lekker.
Ik bak de friet meestal zelf, want ik vind frituur véél te duur! Zeker als je een partner hebt die nogal een grote eter is. En bovendien moet je dan tenminste de deur niet uit. Als het dan toch een keertje gebeurt (gemiddeld 1 keer om de 2 jaar ofzo) dan is 't een gewone friet met mayo en en een gebakken cervela (lookworst). Geen idee overigens of ze die cervela kennen in NL .
Hier ook altijd zelf bakken, en dan heel saai eigenlijk maar wel lekker! Friet met frikandel speciaal is echt mn lievelings mjammie! Ben dan al tevreden hihi
O, heerlijk dus van beide kanten genieten! hihi wat kan het leven toch zo mooi zijn. Ik heb ooit friet gekocht in Laken (België), maar dat was biologisch gebakken dus met biologische frituurolie 4 p/p betaald en was echt niet te vreten. Voordat haal ik meestal friet gewoon in Nl. Met lekker veel mayo en af en toe pindasaus erbij.
Zeker weten! Ik vind het ideaal om in een grensdorp te wonen en weet ook niet beter want ben er geboren en getogen!
Patat, en een frikandel speciaal. We weten 1 a 2 keer per jaar van de friettent, en daar geniet ik zo erg van heerlijk
Vroeger wilde ik vaak van de patatkraam altijd Patat met, kaassoufle en een bamihap mmm jammie! maar ik hield ook wel van variatie dus kon het ook zomaar zijn een patat met, mexicano en een kipcorn. Nu eet ik halal dus bakken we thuis vaak patat en snacks, mijn favo blijft van thuis toch echt frikandellen meestal heb ik dan ook niet genoeg aan 4 stuks kan er zo een hele doos van op vreten
Patat pinda mayo, broodje frikadel mayo of een broodje kaassouflee met pindasaus . Lekker,nu heb ik gelijk weer trek!
Patat of frites zo je wilt (heel soms raspatat) met mayo en satesaus. Geen uitjes. Evt met groentekroket. Verder niet, vind de meeste snacks niet echt lekker. Frikandellen, ik gruw ervan