Meestal bakken we zelf, maar als we gaan halen neem ik meest een patat flip (mayo/pinda) en 1 of 2 snacks. Ben niet zo'n gewoontedier vwb de snacks De kids eten meest raspatat met frikandel kaassoufle of kipnuggets. Vriendlief is van de raspatat joppiesaus en meestal een bacon/cheeseburger oid.
Ik krijg zin in vette hap zo op de vroege ochtend door jullie haha Eierbal nog nooit van gehoord maar klinkt wel goed !
Doorgebakken patat met de mayo apart eten we thuis dan een zonder en doe ik er thuis mayo bij En een broodje knakworst idem met mayo daar anders zonder dan thuis mayo
Ik was altijd van de kaassouflé, maar heb de frikandel speciaal herontdekt. Vroeger was dat een drama om me dat te laten eten, maar ik zou er nu gerust een paar op kunnen :O En een picanto/pikanto?! Zo'n pittige gehaktstaaf. Verder gewoon kale patat, en een bakje smokeysaus!
Voor het feit dat wij een friettent op de hoek van de straat hebben, komen wij er verdraaid weinig. Als wij er iets halen, dan neem ik een cheeseburger....ze hebben echt ontzettende lekkere broodjes hamburger.
Patatje mayo (soms satesaus) en een goulashkroket. Maar niet elke goulashkroket is lekker, alleen die met een donkere, pittige vulling Als we thuis bakken is het meestal iets van bittergarnituur of een kaassoufle, maar ik ben daar verder niet zo gek op.
Wij halen nooit eigenlijk. Toevallig afgelopen vrijdag,denk sinds een maand of 8, weer zef friet gebakken.. Frikandel voor kids, kroketje of bitterballetje lust de oudste ook. Maar omdat wij weinig friet eten of snacks, blijft het altijd bij de frikadel. Ik snij de uitjes voor de speciaal voor de friet en frikadel.. Heerlijk zou er weer trek in krijgen.. Ben al sinds de geboorte van de jongste aan het 'lijnen', 40 kilo kwijt , ik eet liever geen friet. Wij zijn meer van de bbq dat hebben we heel veel gedaan dit jaar..jammie jammie..
Grote patat oorlog. Broodje kroket. Milkshake. Zie boven dat is favo bestelling. Meestal bak ik het zelf ( is toch goed koper.)
Meestal bakken wij zelf, maar eens in de zoveel tijd is het zo lekker eens te gaan halen, Dan halen wij 2 personen friet, 2 frikadellen speciaal en een frikadel voor onze zoon, en een bakje pindasaus voor manlief erbij, meestal zijn wij zo rond de 8 euro kwijt.
En je bent er nog eens getrouwd/samenwonend, voor mij ligt het anders van Nederland naar Belgie verhuist. Da's wel moeilijk, omdat ik Nederland zo mis hahaah
Ik heb tot nu toe mayonaise van de colruyt en carrefour geproefd en het smaakt niet echt geweldig. Smaakt meer naar de Spaanse mayonaise van Calvé hahah. Die van de aldi uit Nederland vind ik ook heerlijk, maar welke aldi bedoel jij eigenlijk? @pluis81 Hoe smaakt die mayonaise die jij haalt dan?
Hier patatje oorlog(is patat speciaal met satesaus erbij)snacks heel wisselend man vaak patat zuurvlees met frikandel of viandel en mexicano.maar ook weleens gewoon friet en voor Annefleur een paar frietjes en soms een paar kipnugets,maar meestal eten we pas friet als zij heeft gegeten en naar bed is
Meestal bakken wij zelf friet. Maar als we friet halen, pak ik meestal frietje saté en een broodje bami met mayo. HMMM
Frietjes (of raspatat) met mayo. Broodje frikandel (met mayo) Kaassouflé of kipnuggets En dan deel ik met mijn vriend nog een kroket of een frikandel. Mmmmjammie!