Dit jurkje vind ik erg leuk, maar waarmee moet ik dit combineren Ik zie op pinterest en fashionchick altijd de leukste combi's maar ik kom er echt niet op (zelfs bij deze zwarte! :x)
Een zwarte panty met pumps of stoere laarzen zou ik doen, en dan een of meerdere opvallende armbanden.
Een zwarte of grijze legging/panty 100 den met leuke laarzen en/of pumps. Daarbij wat sieraden en klaar
Dan vind ik persoonlijk dat de sjaal de kraag moet verbloemen want ik vind met name de kraag/hals van het jurkje te netjes voor stoere en leren accenten.
Hier ben ik het ook mee eens. Als het een effen zwarte jurkje was dan is het wel leuk maar juist door die aparte kraag moet je het niet gaan verbloemen.
Haha duidelijk @veroniQue86: dan ga ik daar meteen naar kijken wanneer ik weer eens naar de primark ga
Haha, zal ik er maar een lange jas overheen trekken dan? Dan is meteen t hele jurkje weg Jullie zeggen ook dat hij tuttig is, dan is het denk ik de verkeerde keus. Zoek juist iets stoerders, de kraag vind ik juist wel mooi/stoer maar de rest iets te netjes.
Ketiing met zilvere accenten, zilver/grijze legging/panty veel denier, zwarte laarzen of dat met een andere kleur..
bruine riem eromheen, zwarte maillot en bruine enkellaarzen en dan een donkergroene dikke sjaal? ofzo