Ik neem meestal een kleine friet speciaal of satésaus en daarbij een frikandel speciaal (als we richting Oost-Brabant gaan dan een gehaktbal speciaal aangezien ze die bij ons niet kennen).
wij nemen altijd een gezinszak patat. sausjes hebben we thuis dus daar geven we geen geld aan uit. verder varieert het bij mij vaak wat ik neem. kan een broodje hamburger zijn maar ook een frikandel speciaal of een grote loempia. net waar ik dan zin in heb. of ze hebben wat nieuws wat ik er wel lekker uit vind zien oudste en man kiezen vaak hetzelfde. man een broodje kroket en een frikandel en dochter vaak kipnuggets. die varieren niet zo.
Frietje met stoof aan de zeikant en een broodje kroket met mayo. Die kleine van mij vind kip fingers wel goed te doen. En soms ook een nasibal.
Nou tegenwoordig komt het een stuk vaker voor - iets met zwangerschapshormonen en zin in patat. Hier standaard een patatje saté met een frikandel speciaal en als mijn ogen groter zijn dan mijn maag komt daar nog een frikandel met satésaus bij. Vriend besteld patatje speciaal met frikandel speciaal en/of hamburger speciaal. Spannend haha
Ik val ook vaak voor de zelfgemaakte snacks. Vroeger hadden we bij ons in de buurt "Friet van Piet" en die hadden echt briljante zelfgemaakte bamihapjes. Piet en zijn vrouw zijn al jaren met pensioen en het laatste wat ik over hem las, deed hij iets met kerstlichtjes in zijn tuin waar heel veel bezoekers op af kwamen elk jaar. Geen idee of hij dat nog doet. Anyway, hier waar ik nu woon hebben ze bij de friettent een heerlijke zelfgemaakte gehaktballen uit de jus, bijna net zo lekker als mijn eigen gehaktballen dus die Neem ik ook graag...
Een middel mayo en een frikandel speciaal. Sinds we de airfryer hebben mis ik een lekkere kroket, dus dat wil ik ook nog wel eens bestellen.
Ik krijg er trek van haha Wij delen samen een patatje. Met mayo en pindasaus. Dan ieder nog 2 snacks, meestal een berenhap of frikandelspeciaal.
Aaaah, honger! Als we bij m'n moeder zijn, neem ik een kaaskroket. Die zijn ZO lekker daar. Bij andere snackbars hebben ze ze niet, of ze zijn niet lekker. Thuis neem ik een bamischijf of een kaassouflé.
Ik ga bijna nooit om friet, eerder naar de donerzaak. Maar ook niet iedere maand. Maar als ik ga dan meestal middel friet mayo met stoofvlees. Of met kroket of kipcorn met loempiasaus.
We gaan niet vaak (eten thuis wel eens ovenfriet) maar soms is het zo lekker! Friet speciaal met de speciaal apart (omdat ik graag zelf bepaal hoeveel saus ik over mijn friet gooi. Het moet er niet in verzuipen), een broodje hamburger (hard broodje, gepaneerde hamburger met alles erop en eraan), soms een kroket of mexicano. Dat laatste alleen als ik niet meer weg hoef want daar ga je zo van uit je mond stinken!
ik kom hooguit 2 x per jaar bij een friettent en dan alleen op vakantie. het wisselt dan laatste keer weet ik toevallig nog was een friet stoofvlees en een bereklauw
Ik: friet speciaal met een bamischijf Ml: friet speciaal met een berenhap met pindasaus Dochter: klein frietje zonder (en zonder zout)
Wij vaak met een dagje uit, en een paar keer per jaar bij de snackbar hier in de buurt. Vindt frietjes wel lekker maar niet zo lekker dat ik het vaak wil eten
Alleen friet, eigenlijk. Drie x per jaar hoogstens. Als ik uitgehongerd ben misschien een kaassoufle erbij.
Ik werk in een patatzaak en eet meestal het zelfde een frikandel speciaal pf een broodjes hamburger speciaal met ei en kaas patat eet ik echt zelde
Meestal een kinderpatat speciaal & een broodje kroket. Voor mijn zoontje een frikandelletje en die krijgt vaak een paar stukjes patat van ons mee. Mijn vriend besteld eigenlijk altijd een grote patat speciaal en een xxl frikandel speciaal.