Door dit topic heb ik echt ont-zet-tend veel zin gekregen in de andijvie die ik straks ga eten. Sjonge, want ben ik blij dat ik straks andijvie mag eten. Woehoe! Ikwilpatat.
Wij halen frietjes bij een biefstukje of een pan mosselen. Kindjes eten nog geen friet, komt vast nog wel.
Altijd een friet met of friet oorlog. Sowieso een frikadel speciaal en dan een kipcorn met joppie of een mexicano met pindasaus. Als we thuis frituren eet ik het liefst een saté kroket maar op de een od andere manier zijn die van de snackbar nooit lekker.
Het liefst rij ik dan naar België voor friet met Belgische mayo en een Belgische saté (zonder saus), maar nog beter vind ik daar een smoske (groot stuk stokbrood gezond)
Ja echt te lekker! Je moet het eigenlijk een keer proeven haha. Dankjewel! We zijn dolgelukkig (& écht compleet straks)
Nu met m'n zwangerschap heb ik meer trek in frituur als normaal. We bestellen meestal frikandelspeciaal met patat je krijgt er altijd veel patat (mayo van thuis). Soms heb ik geen trek in frikandelspeciaal dan neem ik patat met frikandel en pindaus.
Zo dat is denk ik wel 7 jaar geleden. Maar als ik dat dan doe is het een patat met en een kaassouflé. We snacken zelden (patat eten we soms uit de oven of als we uiteten gaan zit het er altijd wel bij en uiteten gaan we dan wel weer regelmatig) maar als we snacken gaan we naar de McDonalds dus dan is het hamburger en patat. Maar ook dat is maximaal 2 keer per jaar.
Wij gaan echt zelden naar de friettent, we hebben een airfreyer. Maar als we gaan - patat pinda - bamischijf - broodje frikandel - milkshake aardbei
Meestal maar niet altijd een patatje mayo,mexicano met pindasaus en kaassoufle. Het water loopt me in de mond. hihi
Niks, brrr ook geen friteuse in huis en pizza vind ik ook niet lekker. Doe mij maar Turkse pizza (die weer wel) of maaltijdsalade... Of pannenkoeken!
Nou wij gewoon standaard elke week hoor. Ik neem dan een supertje speciaal en een kiprunner, of een smulrol met curry. Mijn man te veel om op te noemen, en mijn kids nemen samen een kinderfrietje met mayo, een frikandel samen en een portie kipfingers.