interessant, over brainwash. Vooral omdat ze voor mannen en vrouwen hetzelfde rekenen... Vind het altijd zo belachelijk dat ik voor het bijpunten van m'n haren meer kwijt ben dan m'n man - bij wie ze vaak meer werk hebben.... Iemand enig idee naar prijzen bij Brainwash voor permanent? Verder betaal ik meestal rond de 18,50/20 euro (ook in zuidholland overigens)
Wassen,knippen,fohnen 2.50 Wassen,knippen,fohnen en door heel mijn haar plukjes in 3kleuren 15.00 Ik laat het tegenwoordig op de kapperschool doen in de les door dezelfde leerling het zit echt perfect en spotgoedkoop
ik betaal 10 euro voor knippen en stylen. Super kapster in enschede! met kleuren erbij ben ik iets van 50 euro kwijt.. met highlights iets van 35
23 euro voor wassen, knippen en fohnen. Verven 45 euro. Mijn dochter betaald nog niks tot de 2 jaar maar kost normaal ook 17 euro.
Knippen, verven (soms twee kleuren) en modelleren zo rond de 100,=. Bij HairToday in Zwolle... Lfs, S.
Hier komt elke 6 weken de thuiskapper aan huis, ze vraagt 10 euro p.p. om te knippen. Wassen hebben we dan zelf al gedaan, net zo makkelijk In de buurt zit ook een salon, Goodlooking, die vraagt geloof ik 12 euro en daar hoor ik ook erg goede verhalen over! Valt best mee dus, ik ben nu een stuk minder kwijt dan een paar jaar geleden...
knippen alleen dacht ik 12,- knippen, kleuren wassen stylen 30,- knippen kleuren, highlights of lowlights, wassen stylen 35,- (en dan doet ze ook nog een spaarkaart, waar je na 15x 1x gratis knippen kan, knippen en kleuren rekent ze 2x op de kaart) dit is drenthe trouwens
Bij mijn vorige kapper was ik 18 euro kwijt, maar dat was wassen, knippen, fohnen en klaar. Voordat ik thuis was zat het al als een ragebol en kreeg ik het zelf nooit meer zo zoals het bij de kapper was. Zonde geld dus... Ik betaal 29 euro voor wassen knippen en stylen. Ze zijn dan ook echt wel een uur bezig... Eerst wassen, vervolgens ruwweg in model knippen daarna föhnen ze het droog. Vervolgens word er uitgebreid precisie geknipt en dan brengen ze het nog in model. Mijn haar valt dan echt fantastisch, ik hoef het zelf alleen maar droog te fohnen en wat spray erin te doen en het zit de hele dag goed...
Wassen, knippen, stylen 50 euro door een stylist bij Rob Peetoom. Ter compensatie knip ik mijn man zelf .
Ik betaal voor wassen, knippen en in model brengen 24,50. Als ik het nog laat verven ben ik 52,50 kwijt. Voorheen was ik ruim 100euro kwijt voor wassen, knippen, verven en in model brengen, degene die mij daar knipte is haar eigen salon begonnen en is een stuk goedkoper
mijn zoontje kost al 18,50 knippen alleen! Ik doe mijn haar zelf ze doen het in mijn ogen toch nooit goed!
Wassen, knippen en drogen betaal ik 38 euro voor. Ik ga altijd naar dezelfde. Ik ga 1 keer in de 8 weken. Momenteel wat minder frequent want ben mijn haren aan het laten groeien van een korte bob naar een leuk (langer) kapsel. Nu heb ik echt een heel duf kapsel!