Ik was in NL zo rond de 100,- Eur kwijt voor kleuren en (puntjes) knippen. Hier ben ik omgerekend zo rond de Eur 130,- kwijt. Gemiddeld ga ik zo om de 6 weken, mijn haar groeit als kool.
Hier ben ik bijna altijd rond de 40 euro kwijt , voor knippen en gelijk massage behandeling voor me nek, schouders en hoofd..
Kapper hier in de stad Vrouw 17,50 knippen, en fohnen man 15,50 knippen en fohnen( indien nodig natuurlijk haha) Onze kapper Man/vrouw knippen, fohnen, scheren etc 10,00
wat een verschillen gelukkig betaal ik zelf niets (2schoonzusjes die kapster zijn) mn moeder betaald bij de turkse kapper iets van 14euro
ik betaal over het algemeen rond de 100 euro voor wassen, knippen, kleuren. Heb uit de salon de topstylist die dus al wat duurder is (maar wel als een van de weinigen weet wat ze met mijn rothaar aanmoet) en kleuren is gewoon duur. en ik heb lang haar waar ook nog een toeslag voor betaal. Maar binnenkort ga ik het kort laten knippen
Heb een thuiskapster van een tientje maar eens in de zoveel tijd ga ik naar een "echte" kapper, net geweest en was 58 euro kwijt voor wassen, knippen, föhnen...bij de wastafel zit je op een massagestoel en krijg je ook een hoofd-nekmassage
Wij hebben een thuis kapper en ik betaal 40 euro en dat is dan mijn vriend wat geknipt word, ik word geverfd, blonde plukken en geknipt.
Ik ga al jaren naar dezelfde kapster. Ofnja, ze komt bij ons! We hebben dus een thuiskapster. Ik betaal 15 euro voor knippen en verven. En 25 voor permanent en knippen..
halleluja een dure kaper ja dan kan die erg goed zijn maar voor geen goud dat ik me haren daar laat knippen ik zit ook bij een hele goede kaper maar betaal 15 euro
22.50 voor alleen knippen. Is in mijn ogen wel genoeg Ben al blond van mezelf, dus hoef niet blonder en een andere kleur durf ik niet.
ligt er aan waar ik heen ga... - 25,50 knippen en wassen bij team kapsalon - 12,50 thuiskapster (die was met zwangerschapsverlof dus moest ff naar de gewone kapper) knippen en drogen - 38 thuiskapper knippen en verven - 48 knippen en elumen (soort verf die heel erg lang houdt en super pigmenteert!) bij mijn favoriete kapper (Thiele Haarmodes in Alverna) In Den Bosch betaalde ik een paar jaar geleden al 75 euro voor knippen en kleuren (ook elumen)