ik kon met de zoekfunctie niets erover vinden dus dan maar hier... wie heeft een tshirtje laten bedrukken door rainbowbabies(.nl hihi) en hoe lang duurde het voor je het in huis had? wij willen graag een 'grote broer' tshirt laten bedrukken maar kunnen maar amper het nieuws voor ons houden haha dus willen graag het ergens bestellen waar ook snel geleverd wordt
ik had het mijne 2a3 dagen al na mijn bestelling, het kan zelfs vlugger als je in nederland woont geloof ik dus je gaat niet lang moeten wachten
Hallo, Ik had het binnen 6 dagen binnen. Maar ik geloof toen waren ze de site aan het bewerken. En het is goeie kwaliteit! Gr. Kat
Ja, precies, kun je gewoon bij bijv. de Hema halen. Blijft niet echt lang mooi, na een aantal keer wassen wordt het wat vaag, maar ja, als het toch alleen is om een paar keer te dragen, maakt dat niet uit. Die Rainbowbabiesspullen zijn kwalitatief natuurlijk wel een stuk beter. Wij hebben er ook eentje cadeau gehad, maar die werd ook binnen een week na de geboorte bezorgd. Gaat dus best snel.
Ik had hem binnen 2 dagen binnen... Licht er ook aan wanneer de betaling binnen is en of het druk is denk ik... Succes
bij mij duurde het ook wat langer maar het shirtje is helemaal geweldig ik zal hem binnenkort ook eens in mijn album zetten ! Maar binnen een week moet je hem wel binnen hebben hoor en volgens mij hebben hun ook leveringsvoorwaarden dus daar zal het ook moeten bijstaan toch? Het is kwaliteit dus ja die van ons moet er 9 maanden meedoen hoor hihi dus ik heb een wat grotere maat gekocht! echt leuk