Hier zitten we ook rond de 750 netto. Spaarhypotheek met klein gedeelte aflossingsvrij, rente staat 20 jaar vast. Ach... als je het snel zegt lijkt het niet veel
Hallo, hypotheek van 167.000, rente van 3,7%, 10 jaar vast. Betalen bruto per maand E 500. Levensverzekering daarbij is E 140. Netto (hypotheek + levensverzekering) was zo'n E 400 (toentertijd uitgerekend bij de adviseur), maar krijgen het geld niet maandelijks, maar per jaar (lekker spaarpotje), dus weet 't nu niet precies. Hoor veel hogere bedragen voorbij komen, dus geloof dat jullie hypotheek niet zo hoog is.
Wij hebben straks een hypotheek van 270.000 euro. We hebben een hybridehypotheek (gedeelte beleggen en gedeelte aflossingsvrij) met een rente van 3,9 resp 3,7/5,4 procent). We betalen ong. 1000 euro bruto en 700 euro netto (precies weet ik het niet).
@ amaranta; je kunt mss toch wel iets vriendelijker reageren?! @ Anniek; Wij zijn nu bezig met het rondmaken vd koop van het nieuwe huis, maar ik denk niet dat je er veel aan hebt, want het is in Belgie... En daar zit het toch allemaal anders met de cijfers... Hoop dat de rest vd meiden je verder kan helpen! Groetjes
Wij hebben een hypotheek van 195.000 euro 120.000 spaar 4,85% 75000 aflosvrij 4.75% rente 20 jaar vast per maand betalen wij geloof ik 843 bruto incl. levensverzekering. Netto weet ik niet exact. Wij hebben in augustus dit huis gekocht, en wij krijgen nu de voorlopige teruggaaf over 3 maanden uitbetaald (automatisch in termijnen?!) wel lekker. De termijnen die wij terugkrijgen zijn horen dan de bruto hypotheekkosten. In principe krijg je 40% van je bruto bedrag terug van de belastingdienst. Overigens betalen wij maar 48 euro pm aan de levensverzekering. (wij zijn allebei erg jong?!) verzekering keert bij overlijden 130.000 euro uit. Ik snap wel wat de TS bedoeld als ze aangeeft dat ze een beetje schrikt van de bedragen. Wij hebben bewust niet een "top" hypotheek genomen, maar gewoon eentje die we makkelijk kunnen betalen. Anders is het echt wel een berg geld. Ik ga liever een keertje extra op vakantie en uit eten.
Hier een hypotheek van 330.000. Wij betalen netto 1000 euro en daarnaast nog eens 171,00 voor de verzekering.
Hypotheek van 207.000 Aflossingsvrij 150.000 Beleggingspolis voor aflossing Levensverzekering van 50.000 Rente: 560,00 Aflossing/premie levensverzekering: 40,00
Spaarhypotheekgeen idee zo 1,2,3 hoe hoog d erente is, onder de 5% in ieder geval! hypo: 185.000 euro bruto: rente + verzekering 890 euro netto: 610 euro Vond dit al veel, maar als ik sommige andere bedragen hierzo hoor..pffff.... Wij zouden het wel redden op 1 salaris, maar dan geen luxe meer, maar ind. iedereen heeft andere inkomens dus verschillend te besteden! kus miek
hypotheek: 218.000 bruto: 1048 p. maand netto: 750 ( inclusief beleggingsdeel) rente: 5 % Wij hebben geen levensverzekering.
wij hebben een hypotheek van 200.000 euro we betalen 732 bruto per maand incl. levensverzekering. belastingteruggaaf hebben wij om laten zetten. eerst hadden we het elke maand nu 1x per jaar.
Wij hebben een hypotheek van 200.000 euro. Per maand betalen we bruto aan rente en levensverzekering: 1022 euro. We krijgen 280 euro terug van de belastingdienst dus dat komt dan netto neer op 742 euro.
goh ik sta verstekld van hoeveel reactie! maar wil jullie wel echt bedanken... ik heb tenminste nu niet meer zo het gevoel dat ik iets onmogelijks ga doen! tuurlijk begrijp ik dat ieders portomonee anders is... maar nu weet ik wel zeker dat ik geen heel vreemd bedrag per maand moet gaan uitgeven! lucht wel echt op moet ik zeggen!
Wij hebben een hypotheek van 190.000 euro Bruto betalen wij 701 euro en aan levensverzekering 176 euro Van de belasting ontvangen wij maandelijks 375 euro terug en komen wij netto dus op 326 euro alleen aan hypotheek. Wij hebben een rente vaste periode van 10 jaar op 4,45 %
Wij hebben een hypotheek van 235.000 en onze maandlasten zijn 1025 bruto. Levensverzekering ongeveer 100 euro Wij wonen hier net een maand dus weet nog niet wat we terugkrijgen maandelijks van de Belasting.. Succes! Amaranta, iets vriendelijker mag ook wel, reageer dan niet als je er geen hout van snapt!
Hypotheek van 330.000. Netto betalen we rond de 1000,-- per maand. Verder nog levensverzekeringen. Pim
hypotheek 162.000, waarvan 70 spaar/beleg bruto 762 netto is nog precies duidelijk, maar wordt waarschijnlijk ongeveer 650 euro (huis is net gekocht, dus voorlopige teruggaaf is niet wat het in 2008 gaat zijn) levensverzekering 35 euro
wij hebben een hypotheek van 125.000 eur en betalen netto per maand 345 euro ( daar zit de teruggave al bij)