Wat betaal jij bij de kapper?

Discussie in 'De lounge' gestart door pientje1, 27 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.757
    490
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Ik betaal rond de 25 euro voor wassen knippen fohnen.

Ik ga dus nooit van mij leven meer naar brainwash. Wat een "piep" zaak is dat zeg.

Ik had gezegd dat ik alleen de puntjes er afwou. Knipt ze er zeker 5 cm van af!!! Ik zeg wat doe je nu???? Zegt ze je haar is zo slecht dit moet er af!!!!
    Ik ga zelker elke 5/6 weken naar de kapper dus dat was gewoon gelogen!! Iedere kapper die ik heb gehad zegt dat ik heel gezond haar heb... pffff Ik had alleen geen keus meer en iemand anders is verder gegaan met knippen.
    En ik heb niet betaald ook!!! Pfffffffff

2. piemie

piemie Fanatiek lid

28 mrt 2009
    1.769
    0
    0
    kapster
    het Gooi
    Ik heb net iemand geknipt en gefohnt voor 48,50, maar dat is een luxe behandeling daarbij geef ik een was massage en wordt je behandeld met natuurlijke producten. Ik vind alle prijzen hier boven dus echt laag.

3. siepie

siepie Fanatiek lid

28 apr 2010
    3.424
    3
    38
    Wij zijn vorige week geweest.
    Manlief wassen/knippen
    Ik kleurspoeling/wassen/knippen/fohnen
    Waren 103 euro kwijt.
    Wel echt een goede zaak

4. Vlinder 85

Vlinder 85 Bekend lid

10 mei 2011
    811
    0
    16
    Brabant!
    Thuis kapster is hier vandaag weer geweest, ze is 50 cent omhoog gegaan met knippen :$ hahaha.
    Betaal nu 16,50 voor te knippen
    Kleuren kost 29 euro (heb haar tot net boven mijn schouders), maar dat doe ik tegenwoordig zelf.
    Verf haal ik dan bij de action voor 4,95 is van shwarzkopf en pakt goed en blijft ook lang zitten (was mijn haar elke dag).

5. Channes

Channes Fanatiek lid

24 jul 2008
    3.170
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Groningen
    Ik betaal niks voor knippen mijn vriendin knipt ons. Voor verven betaal ik 10 euro.

6. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Ik betaal 18 euro bij de kapper :)

7. tulip

tulip Niet meer actief

ik heb hier 2 weken terug een topic over geopend, kun je zo terugvinden

8. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.841
    177
    63
    Geen idee, ik kom hooguit 2 keer per jaar bij de kapper..

Brainwash hier ook slechte ervaring mee, kunnen niet knippen en hebben geen inspiratie (ik ben zo'n persoon die zegt dat de kapper zich mag uitleven, áls ik al bij de kapper zit wil ik namelijk iets anders. Daar komen ze niet verder dan puntjes bijknippen..).

Heb laatst echter wel een kapper in de buurt gevonden waarvan de kappers zijn opgeleid op de Kinki opleiding, dus daar wil ik binnenkort naartoe.

9. Mime28

Mime28 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.050
    1
    0
    25-30 euro wassen knippen fonen (alleen een beetje drogen niet in model)

10. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    ik ben vandaag geweest en betaalde 20 euro voor mij.. Wassen, knippen, fohnen en stijlen (ze stak losjes op)
    Mijn dochter van 4 was ik 15 euro voor kwijt knippen en stylen.
    De kapster denkt echt zelf mee... ik wilde graag alleen puntjes, zij vond de pony weer wat korter een beter idee.. Vertrouw haar blindelings, dus dat mocht..
    En ik moet zeggen.. ze had 100% gelijk!!! Mijn kapsel ziet er geweldig uit inclusief pony/pluk

11. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

Ja maar ze wil der eigen topic ;)

Deel Deze Pagina