Hmmm als ik de bedragen zo lees krijg ik voor een avondje oppassen behoorlijk wat Ik pas op bij een gezin waar 1 kindje is van 1,5 jaar. Ik heb bij hun 7 dagen gewerkt toen hun zoon geboren werd als kraamverzorgende. Ze hebben me toen gevraagd om vaste oppas te worden. Voor een avondje oppassen, van +/- 19:00 uur tot 23:00 krijg ik 40 euro. Soms gebeurd het wel eens dat ze eerder terug komen, maar dan alsnog krijg ik die 40 euro. Ik heb overigens dit bedrag niet vastgesteld, voor mij part doe ik het gratis, want vindt het leuk om te doen.
Wij geven de oppas 5 euro per uur. Onze oppas is 20, heeft ervaring (enkel stage) op kinderdagverblijven en is familie.
Hadden een oppas, meid van 20 die pedagogiek studeert en ervaring heeft met oppassen. Betaalden haar 5 euro per uur. Ze gaat nu op kamers, uit de buurt dus weg oppas
zo te lezen geven de meeste dus 5euro per uur. Ik heb liever ook geen vreemde oppas hier, maar ik heb helaas geen familie die ik hier neer kan zetten om op te passen, en helaas ook geen buurmeisjes, die zijn allemaal nog aan de jonge kant helaas. Gelukkig gaan wij ook niet vaak weg dus het is ook niet voor vaste avonden ofzo. maar als we nu een verjaardag savonds hebben dan past me schoonmoeder op als het echt nodig is en dat is heel lief maar dan moeten we om 11uur toch wel weer naar huis je bent dan zo aan de tijd gebonden en daar heb ik een beetje de pee in voor de verjaardag echt op gang is is het al 22.00uur dus ik wil gewoon even weg kunnen zonder dat ik op het puntje van me stoel moet zitten omdat de oppas weer naar huis moet. Het zal ook niet veel voorkomen want wij zijn amper weg maar toch is het wel handig om wat achter de hand te hebben als het echt nodig is vandaar mijn nieuwsgierigheid naar jullie ervaringen enz.......
Ben ik vroeger eff genaaid zeg Paste vroeger op mijn neefjes en bleef dan ook slapen en tsja ik deed dat voor niks
ik paste vroeger ook altijd voor niks op op de buurkinderen. ik was toen zelf 13 /14 maar altijd heel verantwoordelijk zeg maar. ik kreeg nooit geld en dat kwam trouwens ook niet in me op. ik was en ben niet zo materialistisch ingesteld. ik vond het onwijs gaaf dat ik dat mocht doen. voelde me heel groot toen en genoot er ontzettend van. dat was mijn betaling.
Ik zou nooit iemand van jonger dan 17 - 18 jaar nemen! Als het kindje al slaapt 5 euro per uur De uren dat het wakker is 6 euro
Wij betalen 7 Eur per uur voor twee kids en geven regelmatig wat extra's en vakantiegeld en "13emaand". Onze oppas is een vrouw van 59 met eigen kinderen en tig jaar ervaring in de kinderopvang.