7,50 euro, maar dat is geen flexibele opvang, dus vaste tijden/dagen per week. Brengen kan vanaf 07:30 uur, ophalen tot 18:30 uur. Tarief is voor 51 weken opvang per jaar, all-in (luiers, flesvoeding, warme maaltijd 3 x per week tussen de middag, fruit etc).
Ik heb flexibel opvang, betaal 7,98 per uur. Heb een pakket met een X aantal uren per jaar die ik zelf mag inzetten wanneer ik wil. Hou ik over gaan ze mee naar volgend jaar. Flesvoeding luiers eten drinken enz enz zit erbij in.
Sorry, late reactie, maar dit is wel in Nederland. En het is echt een heel goed kdv. Ben er zeer tevreden over.
7,72 voor halve dagopvang/peuterschool. Vaste dagen, all in (hoef niks mee te geven). Tijdens de schoolvakanties zijn ze uiteraard dicht.
Wij gaan straks 7.45 per uur betalen. Maar wij nemen een contract, dus iedere maand hetzelfde bedrag/ aantal uren. Soms heb je bijv. in een maand 5 maandagen en soms 4. Bij deze kdv berekenen ze gewoon het gemiddelde van 4 dagen per maand.
7,18 per uur Luiers zelf meenemen, de rest incl. Ze gaan 1 vaste dag in de week. Contract voor 52 weken, weken dat ze er niet zijn inmiddels vakantie oid kunnen op een ander moment ingehaald worden.
6.80 alles inclusief... En je betaald alleen de uren die je afneemt of ik ze nu 1 uur breng of 5 uur dat maakt niet uit. BSO is 6.50 inclusief erg tevreden over onze opvang meiden gaan er met heel veel plezier heen.
6,45 exclusief flesvoeding of borstvoeding. Alle andere zaken inclusief. Brengen tussen kwart voor en half 9. Ophalen tussen 5 en kwart voor 6. Is op basis van contract dus vast bedrag per maand. Ook tijdens vakanties.