vind het ook niet kunnen dat ze een gewone kant en klaar maaltijd krijgen. daar heb je toch speciaal aangepaste voeding voor?! en dan ben je met die leeftijd 1 tot 2 euro kwijt, afhankelijk van de maaltijd die je uitkiest. daarbij kunnen zij het wss nog goedkoper inkopen ook. ik zou een eigen maaltijd mee geven en eisen dat ze die geven, jíj bepaalt wat jouw kindje eet, niet zij.
Nou... hehe... Heb t ff nagevraagd.. Het kost voor niet flexkindjes idd 2,75 .. het is dan eten van een cateraar, vers klaar gemaakt, wat alleen verder opgewarmd hoeft te worden in een speciale oven. Toetje zit er ook bij in. Maar idd wat een prijs zeg, schrok er wel ff van.... (Gelukkig hoef ik dat niet nog eens extra te betalen..)
Hoi Miekje, Bedankt voor het navragen. Wel een verschil of het 2,75 voor een cateringmaaltijd is of een ''niet speciaal voor kinderen maaltijd'' is. Ik heb nog niets gehoord waarom ze op 2,75 uitkomen. Ik hou jullie op de hoogte.
Deze maaltijd is idd wel op de kindjes afgestemd (zout, kruiden, voedingswaarde etc) Ben benieuwd waarom t idd zo duur is...