Moeite met broeken kopen voor onze zoon.

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door S0fietje, 16 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. S0fietje

S0fietje Fanatiek lid

4 jul 2011
    2.225
    2
    0
    Hij heeft nu wat broek betreft maatje 86 (korte benen) maar die broeken zijn allemaal nog gemaakt op luiers. Deze heeft onze zoon niet meer aan dus ik ben op zoek naar broeken die niet zo groot zijn rond de billen. Heb al bij Hema verschillende gekocht, gepast en weer terug gebracht en nu ook bij Willemsmode een leuke gekocht maar echt geen gezicht. Passen de billen wel 2 keer in. H&M ook nog niet kunnen slagen. Ja 92 maar die zijn ook nog echt te groot.

Wie kent dit probleem en weet waar ik niet al te duur toch leuke (spijker)broeken kan kopen?

2. Mamabram

Mamabram Niet meer actief

Name it, cars en dan de slimfit, retour

3. laravelk

laravelk Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.970
    2
    38
    Zoon zit nu in 98 en ik heb nog steeds het idee dat die broeken bedacht zijn op luierkontjes... (en dan is mijn zoon gewoon gemiddeld qua bouw)

4. S0fietje

S0fietje Fanatiek lid

4 jul 2011
    2.225
    2
    0
    Oké dus dan nog steeds die grote billenbroeken. Jongens hebben al bijna geen billen en zonder luier is het helemaal niks. Ik moet die broeken helemaal strak maken met de knoopjes dat de broek zo niet lekker meer zit. En het ziet er niet uit

Dank je mamabram. Wil ze alleen liever niet via i-net kopen ivm dan steeds terug te moeten sturen. Bij zeeman wezen kijken maar die broeken hebben helemaal geen model. Misschien eens bij de V/D kijken.

Ons zoontje is ook gemiddeld met lengte en gewicht alleen een wat langer bovenlijf en korte benen. Van boven word 92 te klein en van onder is 86 vaak nog te groot.

5. Ster27

Ster27 Fanatiek lid

14 jan 2010
    2.905
    254
    83
    Name-it heeft modelletjes die niet zo ruim zijn bij de billen.

6. ons2ewonder

ons2ewonder Bekend lid

3 mei 2011
    986
    8
    18
    moeder
    Ter stal daar kocht ik in de babymaatjes t/m 86 vaak jongensboeken voor mijn smalle dochter die amper een kont hebben. Mijn zoon past er dan weer niet in zijn billen zijn te dik ervoor;)

7. diaan1982

diaan1982 Fanatiek lid

8 okt 2009
    3.212
    1
    0
    Ik zou ook eens terstal proberen, of anders meisjes broeken waar geen roze aan zit.

8. blauwespeen

blauwespeen Fanatiek lid

20 mei 2012
    2.133
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    ter stal koop ik voor mijn zoon maar ook bij c en a. heb je speciaal voor smalle kindjes. ik weet alleen even nuet of die vanaf maat 86 al zijn.
    wibra heeft soms ook voor geen kont. maar zijn vaak weer wat langer

9. nicole18

nicole18 Fanatiek lid

20 nov 2013
    4.620
    1.158
    113
    name it heeft small fit broekjes, zijn wel wat duurder maar heb je wel een mooi model broek.
    ik koop ze in de uitverkoop altijd. dat het een kleur van vorig jaar is maakt me niet uit, als het maar een mooi model is.
    cars en retour hebben ook smalle broeken.

10. S0fietje

S0fietje Fanatiek lid

4 jul 2011
    2.225
    2
    0
    Ter stal en name it ga ik even onthouden. Zitten beide in de buurt dus van de week even kijken. Thanks!

11. Nala010

Nala010 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.641
    1
    36
    Vingino!

12. Mamabram

Mamabram Niet meer actief

Trouwens, tumble 'n dry! Helemaal Vergeten, die en Retour vallen bij mijn zoontje het mooiste!

13. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    lockerroom dacht ik...en le chic boys..(van salty dog)broekpijpen omvouwen.

en goedkopere mogelijkheid is C en A.
    dat probleem met luier ruimte gaat echt door tot maat 104.heel vervelend.

14. Wihe

Wihe Actief lid

24 nov 2011
    440
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb ook een heel smalletje in huis. Broeken moet ik echt aanknopen met die stiekjes.. Maar dan krijg je nog meer die ruimte bij de billen. Blij dat hij nu in de overgang zit 92/98. Die broeken zijn opeens een stuk aansluitender.

Ik heb trouwens van t weekend boxers bij de primark gekocht. Echt perfect aansluitend, ook bij zn middel niet te groot. T is wel geen broek, maar wij hadden naast plofbroeken ook last van wijde boxers bij middel vooral. En dat terwijl de onze naast zijn slanke lijfje echt wel dikke billies heeft..

15. S0fietje

S0fietje Fanatiek lid

4 jul 2011
    2.225
    2
    0
    Ter stal is een aanrader. Heb daar net een goed zittende broek gekocht en heb er nog veel meer zien hangen. Ook een mooie prijs vind ik. Heb nu zelfs maat 92 kunnen kopen die we nog wel om kunnen slaan maar bij zijn billen gewoon goed zit (wel met de stiekjes strak dan).

16. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    HEMA jongensbroek

Deze broeken vallen smal van boven. Gister gekocht en sluit mooi aan.

17. truus1980

truus1980 VIP lid

26 sep 2007
    6.259
    2
    38
    Bij Emmen
    Je hebt van name it 2 soorten... de baby en de mini.
    De baby collectie is gemaakt voor pamperkontjes en de mini op onderbroekkontjes. :D

Mijn zoon kan nu in de mini... die zitten nu juist mooi om de billen.

18. jongenmeisje

jongenmeisje Bekend lid

2 jan 2012
    838
    0
    0
    @pomm
    net besteld. Ben benieuwd. Normaal is alles veel te wijd van de hema. Maar hij past ook nu pas in de 92.

Name it heeft in de mini verschillende breedtes: baggy-regular-slim fit en extra slim fit. Ik koop voor zoontje liefste de extra slim fit of de slim fit. De extra slim fit zit het beste maar de slim fit gaat ook wel moet dan de stiekjes aantrekken.

Verder inderdaad tumble en dry ,retour en had vorig jaar een vingino skinny stretch. Deze was echt heel smal. Hoefde niet eens de stiekjes strak te trekken.

19. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Activiteitenbegeleider in de ouderenzorg.
    Bij Utrecht
    De meisjesslimfit van de action zitten mooi bij mijn dochter. Ik weet niet of ze er ook jongensvariant van hebben, maar de meisjesbroeken zijn er in roze, donkerblauw, zwart en bruin. Dus misschien kan dat ook?! Ze kosten 5,99

Deel Deze Pagina