Wow, wat een verschillen zeg! Hier gaanwij straks voor 1 hele dag 65 euro betalen. Dan moeten de luiers nog meegegeven worden. deze is de goedkoopste in de buurt.
75 euro voor 1 ochtend per week. Heb nog niet voor een subsidie gekeken maar zal dat maar eens snel gaan doen.
Wij betalen 52,- voor 2 dagdelen. Is voor iedereen hetzelfde, dus niet inkomensafhankelijk. Trouwens, wel bizar om te zien hoeveel verschil erin zit bij verschillende PSZ!
tja je moet dus echt naar het bruto kijken, en vaak ligt de hoogste groep rond de 2000 euro bruto, kan er net iets boven of onder zijn natuurlijk, en daar zit je wel boven gezien je netto salaris. dus het klopt dan wel. helaas mogen peuterspeelzalen hun eigen bijdrage opstellen. (volgens mij)
Wij betalen 71 euro. Bij ons valt het onder de kinderopvang en krijg er dan dus ook kinderopvangtoeslag voor. Ook naar inkomen dus.
Voordat me dochter in het VVE programma kwam betaalde ik ook iets van 45 euro voor 2 dagdelen per week. Maar hier is het niet inkomensafhankelijk het is verder voor iedereen gelijk
Ik heb geïnformeerd en als Mira volgend jaar naar de PSZ gaat moeten wij voor 2 dagdelen 41euro betalen. Maar ze zeiden tegen mij dat ik niet meer dan 2 dagdelen mocht omdat alleen mijn partner werkt? Terwijl ik hier ook reacties zie met 4 dagdelen terwijl alleen de partner werkt?
Wow, ik vond 43,00 euro al best veel per maand (2 dagdelen p/w), maar als ik zie hoeveel sommigen moeten betalen dan valt het bij ons nog mee.
75 euro voor 2 dagdelen. Wij zitten in de hoogste categorie qua inkomen. Ik vind het trouwens ook veel hoor. En aangezien het gewoon voorbereiding op onderwijs is vind ik eigelijk dat dit gratis hoort te zijn.
@ Bloemm, hier is 4x per week dus alleen op bijzondere indicatie en moet dar ook toestemming voro worden gegevendoor de orthopedagoog en gemeente, hier mogen kindjes bijvoorbeed 4x per week als ze een taalachterstand hebben, gedragsproblemen of zoals bij ons als mama chronisch ziek is en daardoor bepaalde dingen moeilijk kan doen met het kindje dat ze dat daar oppakken en het kind toch die dingen geleerd krijgt.
De 38 euro hier is niet inkomensafhankelijk.. in anna p. (Voor de noordhollanders) dus iedereen betaald dat.. En vergeleken met kinderopvang vind ikhet wel meevallen. Het is per maand ong. 20 tot 25 uur. 70 : 20 = ruim 3 euro p. Uur. En 40:20 = maar 2 euro p.u. helemaal leuk natuurlijk.